Megbízható bordó teherhordó
Szöveges ítélet
2003-ban találkoztam vele elöször, s mivel előtte kis autóm volt (Matiz), rögtön megtetszett, hogy van benne anyag, és akkorának láttam, hogy sms-t kell küldeni a hátül ülöknek, ha beszélni akarok velük... Az elöző tulaj szépen rendben tartotta, nem az olcsóbbik alkatrészt vette hozzá, és mivel ő is ismerős volt, hamar nyélbe ütöttűk az üzletet. Azóta használva lett rendesen. Vidéki munkáknál vinni kellett a teljes "apparátot", létrát, embert, válogatott bigyókat, és ismeretlen izéket... Három embert költöztettem vele, a raktér lehajtott űlések mellett nagyon sirály. Bútor a KIKAbol, fotelek, asztal és sörös padok a rokonságnak, töménytelen palánta anyámnak a telekre. Minden belefér. A fogyasztása hagy némi kivetni valót maga után, de tapasztalataim szerint, nekem van beton lábam. Egyetlen egyszer hagyott az út szélén, akkor is csak azért, mert a nagy esőzések után a tócsáktól beázott a gyújtáselosztó. Ezt akkor egy papirzsebkendővel orvosolni lehetett volna, de nem tudtam erről... Megbízható, télen is jól indul, és a fűtése is oké. Apróbb nyűgök is előfordultak vele, mint minden használt autónál. Hátsóablakfűtés akadozik, fűtéskapcsoló kihagy, de ezek mind filléres dolgok, és kis műszaki érzékkel mind orvosolható.Ha a ráköltött összeget összenézem a már megtett kilóméterekkel, meg az autó életkorával, szerintem abszolult nulla a fenntartása.
Következő adalék: 20070818
az autóban már 237000 km van, és még nem lett hozzányúlva.
Megérett a jobb féltengely cserére, kicsit morog már indulásnál, a vezérműlánc is zörög. A jó kis magyar utak a szilenteket is kikezdték már, azokat is meg kellene tekinteni.
Valami okból a fékolajtartály megrepedt, és kb 2 hónap alatt min. szintre fogy a fékolaj. Mivel visszajelző lámpája van az alacson szintnek, igy nem lehet belőle probléma.
Zöldkártyán a mult hónapban volt, és semmit nem kellett állitani 1 év után, csont nélkül átment.
Összeségében csak a benzint töltöttem bele... :)
Menet közben leköltöztem vidékre, igy a fogyasztás is lement 7.5 környékére, igaz mostanában nincs annyira inteziven szállitásra használva.
Hibalista
- kormánymű 10e Ft
- kuplung szett 17e Ft
- Hátsóhíd szilentek 670/db
- Hátsó lengéscsillapítók 8500/db (Monroe)
- fékbetétek 800ft
- Elosztófedél 670Ft
- Hátsó fékcsövek 2000ft
- Motor, váltótartó, billenés gátló gumibakok 3000Ft
- eltört nivópálca (!!!)
- lötyögö váltókulissza (javítva egy 8.5 fúróval és egy awab bilinccsel :)) )
-
Ide hordtam szervizbe
Ismerős Kerepesen
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 172000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Matiz | Következő autója? | Ford |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
