A megbízható-megváltó életemben
Szöveges ítélet
A családunk 2002-ben döntött az autó vásárlása mellett. Egy kétütemű Trabant után ez volt a megváltás, de ma már rájöttünk, hogy lassan ideje lenne váltani (persze itt is a piszkos anyagiak akadályoznak).
Annyit mondanék az autóról, hogy nagyon megbízható darabról van szó. Kicsit már rohadt és még rohad, de ez az ilyen autóknál már értetődő(golf 3-at is láttam ennél már sokkal jobban rohadni).
Kényelme megfelelő 4 személynek, itt-ott zörög az utastér, amit mindig próbálok megszüntetni(sajna mindig vmi ujjab is elkezdi).
Motorjáról annyit, hogy nem egy tigris-erejű, viszont annál megbízhatóbb konstrukció, a fogyasztása lehetne 1-1.5 literrel kevesebb, ezen egy injektor tudna igazán segíteni.
2008. július 22.
Négy hónapja vittük el műszakira csakúgy próba-szerencse alapon(mert már épp lejárt volna, időnk nem volt átnézni se); és láss csodát; átment (nem adtunk kenőpénzt).
Annyi bajt találtak; hogy ereszt az olajteknő, meg a középső és hátsó kipufogót kell kicserélni mert már egy pár helyen eresztenek (szinte észrevétlenül). Hozzáteszem az autó amúgy van használva mióta én is el-el kapogatom.
Még mindig ámulok és bámulok, hogy az én baromkodásaimat is hibamentesen bírja, tényleg nagyon megbízható autó.
Hibalista
- Hátsó ablaktörlő, vízhőfok visszajelző, gázbowden visszahúzó rúgó,
- kétszer már a bronzkeféket kellett cserélni az önindítóban, termosztát, jah és a kopó(fékbetétek) és rohadó(hátsó ívek) alkatrészek
Ide hordtam szervizbe
Kerekes Sándor, Makó
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 87000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Trabant 601s | Következő autója? | vmien német csoda |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
