1300cm3, turbo, nitro, intercooler= 56 lóer?
Szöveges ítélet
Imádom. Már egy éve van jogosítványom. Ignis-en tanultam, de fater Skodáján tanultam meg igazán vezetni. Mindenhová elvitt, csak akkor hagyott ott, amikor baromságot csináltam. Nem is nagyon emlékszem, hogy fater mellett mikor robbant le...
Hosszabb útra is el lehet vele menni, és a csomagtartója mindent elnyel. Ha meg nem, akkor a hátsó?lés ledönthet?. Nemrég vettünk egy új mosogépet. Hárman indultunk el, és kétszer kellett fordulnom, hogy mindenki otthon legyen, de simán befért.
A kocsi nem egy mai darab, zörög, a lengéscsillapítása nem a legszebb, viszont a motor pöccre indul. A váltójára nem lehet panasz. Finoman jár, mindig tudja hová kell bemennie.
Hétvégén el kellett mennem Telkibe. Ketten ültünk a kocsiban. Árpád-hídról még budán lehajtok, és lemegyek az Árpád-fejedelem útjára (a HÉV mellett megy). Elérem a hatvanat (50-es tábla mellett) berakom 5-be. Tükörbe nézek, és látom, hogy egy német rendszámú busz mindjárt letol az útról (kb. 50 fér?helyes volt a busz). Az egy sávból kett? lett. Busz egyb?l a bels?be. És kezd kiel?zni. Na én se hagyom annyiba. Gang vissza 3, ablaktörl? oszt´ toljadneki. Motor 4500-öt forog, 75-el megyek, és márcsak másfél méterrel vezettem. Rakom négybe, kuplung ki, motor ránt egyett, csutka, motor hörög. Felpillantok a vezet?re. Rámnéz, mosolyog, majd csettint egyett és el?re mutat. Motor már megint 4000-et forgott és már 95-el mentünk. Még mindig nem tudtam lehagyni. Na mondom menjél vazze´! Fél perc múlva nem is láttam. Mondjuk volt olyan rész, amit én 70-el alig tudtam bevenni, ? meg simán átment rajta. Nagyon durva, hogy így lealáztak.
Mindent egybevetve nem egy csajozós autó, de ha az ember talál egy nem lehajtott darabot (a mienk sajnos az), akkor a kötelez?n kívül csak tankolnia kell bele. A hátsó ülés egészen nagy. Még akkor is, amikor a barátn?jével van a ember. ;) Én is csak azért akarok másik autót, mert fater nem szívesen adja oda az autót (meg is értem...).
Hibalista
- Kuplung: egyszer leégettem, akkor használtat rakattunk bele összesen 20000-ért. 5 hónap múlva tönkre ment a használt kuplung, így rakattunk bele egy vadiújjat 25-ért.
- Generátor híd: az egyenirányító zárlatos lett egy olyan kábel miatt, amit csak a GLX változatban kötnek be. ezt összesen 30000-ért javították, de ebben minden benne volt.
Ide hordtam szervizbe
BKV Rt. járm?javító.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Otthon
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | kereklámpás kombi | Következő autója? | Audi 100 2.0TD |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
