A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre.
Írjon ítéletet!
Írtam, de hogyan szerkeszthetem?
Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.
Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.
Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.
Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.
Már indapassal írtam az ítéletet
Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.
Ítéletek (139 db)
Az összes ítélet egy oldalon
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
Miként szeresselek?
Volt Favoritom 21 éves koromban, nagyon szerettem, most azonban bárhogy erőltetem is a fantáziámat, egyszerűen képtelen vagyok rájönni, miért.
-
Tisícovka és az RS
Lehet-e nagyobb öröm egy megszállott Skoda rajongó számára, mint a vadiúj Fabia sportváltozat, az RS tesztvezetése? Lehet.
-
Álomautók a' la KGST
A hetvenes évek végén a KGST két valamirevaló autógyára szinte egyszerre határozta el, hogy iszonyú modern autókat fog gyártani: orrmotor, elsőkerékhajtás, esztétikus külső. A pártközpont még a gaz imperialisták szaktudásának felhasználását is engedélyezte. A Szamaráról el is terjedt, hogy a Porsche tervezi a motorját, ám ez csak amolyan jereváni rádiós értesülés volt. Az viszont tény, hogy a Favorit kaszniját a Bertone-stúdióban skiccelték fel.
A típus népítéleteinek átlaga: 6,8
Skoda Favorit, Forman 1989
Skoda Favorit, Forman 1989
Kapcsolódó anyagok
- Frontális és oldalsó ütközésvédelem
- Gázolási rizikófaktor
- Gyermekbiztonsági védelem
Népítélet-kereső
Népítélet-kereső