Vagy ő vagy én!
Szöveges ítélet
Újonnan vettem a skoda palotában Újpalotán. Jellemző rájuk, hogy kb 1dl benzinnel adták át, a legközelebbi kútig is csak rángatva értem el.
Akkor 2 kisgyerekkel jó volt a mérete, ma már két kamasszal és egy kisiskolással vészesen szűkös. Középen hátul nincsen benne fejtámla és 3 pontos öv csak 2005-től, ezért jó szívvel oda nem ültetnék senkit de be se nagyon fér csak gyerek. A csomagtér jó a mindennapokban, hosszabb utazásra már szűkös de meg tudtunk vele oldani két hosszú Görög vakációt és sok balatoni nyaralást. Egyedül használva vagy 2 személlyel elég a 64 lóerő, 180 a vége és 130-140 utazó nagyon hosszú távon is tartható. Megpakolva csomagokkal és utasokkal drámaian erőtlen lesz, a klíma kicsit fokozza a gyengeségét. A vezető térdét nagyon nyomja a középkonzol, 100km után csak oda szorított szivaccsal tudok vezetni. Hátul elég meredek a háttámla, nagyobb termetűeknek hosszú távon kínszenvedés.
Fogyasztása városban 6.5-7.5, télen 8-9 között van. Országúton ha nincs megpakolva nem elérhetetlen az 5.5 sem! Jól megpakolva de országúton 80-al araszolva 6körül kihozható! Autópályán 8.
Sajnos tankolni, javítani, lecserélni nincsen pénz. Az elődjét lezúzták, az utódát vitte a bank úgyhogy marad ez de már nagyon nem nekünk való :((((
Megtartom, széthajtom, tönkreteszem mert nem tudok jobbat. Vagy ő tesz tönkre engem?
Hibalista
- - 55.000km-nél a teljes vezérlés cseréjére volt szükség. - Ennek a motornak a típushibája, hogy túl kicsi a vezérműláncot vezető fogaskerék ezért átugrik a lánc. Tudtommal sem seatot sem polot sem fabiát nem hívtak vissza, hogy orvosolják a problémát. Garancia idő után, saját pénzből javíttattam meg. - - - Évente kb4× ég ki valamelyik izzó, ez 9 év alatt majdnem 40db. Nem tudom ez normális-e, nekem soknak tűnik. - - - Fékbetétek cseréje 3× volt, komplett fékcsere 1×. - - - Komplett kuplung cserére volt szükség 80.000 körül. Az egész szerkezet kompletten szétesett apró darabokra. - - - Összes lengéscsillapító cseréje 1×. - - - A kötelező javításokon felül egyszer elromlott a gyertyapipába integrált trafó. - - - Hátsó ajtó teleszkópja elgyengült, csere. - - - 114ezernél mállik a kormány, szakadt a váltó szoknya, szakadt az első ülés oldala. - - - 100.000km körül elkezdte eltüntetni az olajat! Nem kifolyik és nem is folyamatosan fogyasztja hanem hosszabb időközönként hirtelen elégeti. Valószínűleg gyűrű törés lehet, mert amióta nem motor-fékezek azóta nem csinálja de előtte 4 alkalommal minden olajat nagyon gyorsan elégetett. - - - Valószínűleg az ac pumpa is haldoklik mert néha nehezen indul vagy egyáltalán nem csak több óra várakozás után. - - - Az égéstér tele lehet olajjal mert néha nem megy le az alapjárat és néha meg lefullad menet közben. Pillangószelep koszos lehet nagyon meg még ki tudja mi. - - - Futómű, fék nagyon kivan. - - - Klíma nem hűt csak sziszeg, ha szerencsém van csak fel kell tölteni. -
Ide hordtam szervizbe
Skoda palota.Nem korrektek és drágák.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Maszek a XV. Fóti úton, a gumissal egyben, mellette autó tisztító.Korrekt társaság, nem egy márka szerviz de megtesznek minden tőlük telhetőt jó áron!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 114000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 940 polar (lezúzták) | Következő autója? | altea (már megvolt de vitte a bank) |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
