Trélerek lakója
Szöveges ítélet
A sűrű meghibásodás, és a sok autómentőztetés megingatta a bizalmamat. Legutóbb éppen egy nagy út, szerencsére még első kilométerein adta be a kulcsot, telepakolva. Ezt még annak idején új Zastava autóm se csinálta, pedig annál rosszabb autóm nem volt. Az 1976-os Wartburg 353 -t eddig nálam sem a Volvo, sem a Skoda nem érte utol. Viszont a Peugeot Partner (1,4) fél évtizede hibátlan...szinte. A Suzukikról nem is beszélve.
Hibalista
- 1200 km: 1 hét garázsban állást követően (vidéki utak megtétele után) az akkumulátor lemerelült. Csak a gyári riasztó volt rajta. Nyár van. Érdekes. Hamarosan érkezik a gyári elhárító szolgálat, kiváncsi leszek a véleményükre... ilyet egyéb márkáju autóink még nem adtak elő soha, ugyanilyen, vagy még kisebb akksival, és riasztóval együtt sem. A márkakereskedő által beépített rádió is levett előlappal van benne mindig, az sem szíhatta le az energiát.
-
- 3300 km: leállt az egyik henger. Mint kiderült, a legújabb VW modellek 1,4 literes modelljei általában injektorhibásak. Ez már a sokadik autómentőztetés, lehet, hogy már unom. Ha kicserélnék mind a négy injektort, nekik olcsóbb lenne, én pedig örülnék.
-
- 3600 km: Skodánkat felragadta az autómentő. Csak az egyik injektort cserélték ki, a többi három minőségében az importőrrel együtt bízunk. Csereautót is kaptam: az 1,4-es motornak megfelelő Renault Thaliat. Combit nem adnak ilyenkor, mert 1,4-es változatban nincs raktáron. Az autó a sorrendben harmadik beavatkozás után jelenleg rendben üzemel.
Ide hordtam szervizbe
Skoda segélyszolgálat, legközelebbi márkaszervízek.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 3300 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | KIA vagy Peugeot |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
