A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (2007-2014)

Fabia 1.2 12v, Ambiente, kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Piros

Szöveges ítélet

Az autót pár hónaposan, gyakorlatilag újonnan vettük kb 240 km volt benne. Nyeremény autó volt, amit a gazdája nem akart megtartani. Garázsban állt neki pár hónapot, amíg folyamatban volt az eladás. Ebben az is megerősített minket, hogy megvétel után, amikor csápos emelővel megemeltük, hogy kapjon még egy réteg alváz védőt, az alja gyakorlatilag makulátlan volt.

Ambiente felszereltségű, amiben gyakorlatilag azok a dolgok benne vannak, amit azért manapság elvár az ember (ködlámpa, klíma, elöl elektromos ablakok, állítható kormány, elektromos tükör stb). Egyedül ami hiányzik az a tetősín, de hát ez van.

A motor: 1.2-es 3 hengeres, 75 lóerős, szívó alap benzines motor, ami azért valljuk be bizonyos kompromisszum kötési képességet kíván. A 3 hengeres mivolta miatt eléggé hangos, olyan kerregő vagy nem is tudom milyen hangja van, főleg gyorsításkor. Meg lehet szokni. Arra, amire mi használjuk - vagyis főleg édesapám dolgozni járni, napi 40 km, tényleg kevés várossal - elég ez a motor. Kíméletes, előre látó vezetésnél a fogyasztás is baráti 5.5-6 literben megáll (persze függ az évszaktól és klíma használattól). Autópályán 4 fővel dugig pakolva pedig megköti az ember a kompromisszumot, és beáll 110re. Mi megjártuk vele így tavaly nyáron Ausztriát, nem siettünk, oda értünk, semmi bajunk nem lett, az autót se kínoztuk. Azért 1-2 helyen erős szerpentinen, a klímát ki kellett kapcsolni, meg lehetett érezni az alul motorizáltságot, de évente 1szer ki lehet bírni. A motor láncos mivoltából eredő hibák nálunk még nem jelentkeztek. Nem azt mondom, hogy akinek esetleg átugrik a lánc az kinyomja a szemét, de kár gyilkolni, pörgetni, volt a múltkor egy hír amiben egy német csókának 1 millió kilométert ment el egy hasonló 3 hengeres.

Kényelem: a vezetési pozíciót szerintem jól be lehet állítani - mi legalább is 176 cm magasak vagyunk ahhoz mindenképp. Az ülések szerintem kényelmesek, elég magasan vannak könnyű ki-be szállni. A kocsi eleje elég lent van vagyis az első lökhárító van inkább mélyen, figyelni kell, mert egy normál padka szerintem levinné az egészet, valamint megszokást igényel hogy érezzük hol is a kocsi eleje. Átlagos felnőtteknek hátul is elég a hely 2 főig, 3 főnek azért már vállban szűkös. Ugye ez kombi kivitel, szóval egy normál Fábia rendes csomagtartóval inkább :) Egyébként jól pakolható, maga az autó is magas, szóval ha előre döntjük a hátsó üléseket, egész nagy dolgokat is be lehet tenni. A minőség érzet és az összeszerelés szerintem a kategóriának megfelelő.
Ami hagy kívánni valót maga után az a menetkomfort, ami nagyban köszönhető a gyári 195/55 R15-ös kerekeknek. Ehhez a teljesítményhez egyrészt szerintem felesleges a 195-ös kerék, másrészt nem elég ballonos ez a gumi, ezért a legkisebb úthibát is megérzi az autó. A 14es téli kerekekkel sokkal simábban megy. Gondolom lehet kérni gyárilag 14es kerekeket is, de ezt ezzel szerelték.

Összességében mi meg vagyunk elégedve ezzel az autóval így ebben a formában, amire nekünk szükségünk van, ahhoz egy jó választás volt. A motor szerintem abszolút vállalható - nyilván aki sokszor megy hosszú utakra, az válasszon erősebbet. Édesapámnak korábban volt valamennyi tapasztalata Fábiákkal ugyan ezzel a motorral, nem ismeretlenül választottunk. A hely egy átlag magasságú 4 tagú családnak elég, egyébként meg évente úgyis csak 1szer megy vele a család úgy, hogy teljesen meg is van felpakolva. Reméljük sokáig ki fog tartani, én már ezt gyakorlatilag nem is kezdtem el nyúzni, mert ennek a vásárlásakor megörököltem a régi családi F-Astrát így azt használom. Persze szoktam időnként vezetni, az ítélet mégis leginkább édesapám elmondási és a közös tapasztalatokon alapszik.

Hibalista

- vízpumpa lett csapágyas még egészen új korában, garanciában cserélték, - hideg indításnál pár kb 20 másodpercig magasabb fordulaton dolgozik, utána ejti vissza az alapjáratira, időnként csinálja időnként nem, sajnos még nem sikerült megfejteni mitől lehet. Elvittük szervizbe, ott hagytuk, másnap hideg indítás, és semmi, azóta jó :), vmi jeladóra gyanakodtak egyébként -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 238
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? F-Astra Következő autója? Eddig bevált, hosszú távon megtartjuk
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 2007 (2007)

További ítéletek (94 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)