A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (2007-2014)

Fabia 1.2 HTP 6v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindennapokra tökéletes

Szöveges ítélet

A gazdasági válság előszelét érezve (mielőtt a bankokban még kedvezőtlenebb helyzet alakul ki a befektetések terén) úgy döntöttem inkább autót veszek a megtakarított pénzemből. Használt autót a világért se vennék, ki tudja milyen az előélete, és ismerősök tapasztalatai sem voltak mindig a legjobbak. Így tehát csak is valami új kisautó jöhetett számításba, átlagos felhasználásra. Jött is a nagy kérdés: Melyiket? Mindenhonnan kértem ajánlatokat (KIA, Opel, Ford, Skoda...etc.). Skodáéknál meglepődtem az áron (2.199.400,-); persze meg is kell győződni a dolgokról. Elmentem a szalonba, ahol csak magasabb felszereltségű változatok voltak, sőt a tesztvezetést is egy 1.4 Ambiente-tel hajtottuk végre. Az nem volt rossz, de csak az 1.2-esre futotta a zsetonból. Megvettem, majd néhány hét múlva, október közepén átvettem a szekeret. Felszreltsége egyszerű (gyakorlatilag a Classic, csak jóval olcsóbb!), mindig is utáltam a gombokkal, kapcsolókkal teletűzdelt masinákat, hiszen autót vettem nem vadászrepülőt. Az első km-ek alatt könnyedén megszoktam és mostanra azt kell hogy mondjam, hogy kifejezetten élmény vezetni. Sosem hittem volna, hogy nagyon jó véleménnyel leszek európai autóról, mivel japán-buzi vagyok. De tény, hogy jó gép!!! A fékek teljesen rendben vannak, a futómű elég feszes és jól lehet vele kanyarogni a Bükkben. A fogyasztás katasztrófálisan alacsony. Még a bejáratás első 1000 km-ben sem érte el az átlag 5,8 litert (50% város-50% egyéb út), meglepődtem, hiszen a vegyes fogyasztás gyári adata 5,9 liter. Pakolva bele a km-eket a fogyasztás csökkent; legutóbbi számításom szerint 5,3 liter (hideg + téli gumi). Az igazsághoz hozzátartozik, hogy 2500-nál felváltok, nem játszok gyorsulósdit lámpától lámpáig, viszont a hegyek között elnehezül a lábam. Autópályán röhögve viszi a 130-at (4000 rpm) és 6 litert kér. Olvastam én a Népítéletben ennél jóval magasabb értékekről is, de el nem tudom képzelni hogy lehet. Bent egész jó csend honol, és nekem tetszik a 3 henger morgása is magasabb fordulaton. A csomagtér elég, lehet bele pakolni rendesen.
Nemsokára utazok vele Németországba, kíváncsi leszek rá, hogy bírja majd a hosszabb autópálya szakaszokat 120-al és az alpesi hágókat. Természetesen azonnal beszámolok majd róla az olvasóknak.

Nekem nagyon bejön, persze arra használom amire hivatott. Mindenkinek bátran ajálhatom, hiszen remek ár/érték arányú termék, kedvező tulajdonságokkal, olcsó fenntartási költségekkel.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Multi Turbó Kft.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3850
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Galant 1.8 GLStd Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 2007 (2007)

További ítéletek (94 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)