Az igazi hangtalan családi csoda :)
Szöveges ítélet
Egy honda civic-ünk volt 1.5-ös motorral. Ég és föld a két autó. Sokszor vezettem már korábban fábiát, 1.2 és 1.4-es motorral is. (a régi változatból) Ami nagyon tetszett benne, a futómű (nagyon feszesnek érződik, és nagyon-nagyon halk!!) és a váltó.
Sok autót vezettem már franciát, olaszt japánt, de ennek a váltója még a honda váltónál is jobb. A pedálók nagyon könnyen kezelhetők. A fékhez szokni kell. Gyenge szerintem a rásegítés, ezért egészen erőteljesen kell nyomni, hogy valóban kifejtse a maximum fékhatást. (Hondából átülve olyan mintha nem lenne alatta fék, majd nyomtam rajta még egy kicsit, és már az ABS is dolgozott :) )
A felszereltsége majdnem full extrás, tényleg minden benne van már. Még bejáratos, így nem pörgetem. 3000 felett lehet érzni, hogy elindulna igazán az autó.
Minden nap 10-10 km várossal járatom be, éppen, hogy rendesen felmelegszik, és már meg is érkeztem. A fogyasztása sok-sok dugóval bizony 9-10 liter körül van ezen a szakaszon. Egy kicsit sok, bár a hondával is ennyi volt (bármennyire is próbáltam néha finoman vezetni)
Ami igazán csodássá teszi számomra ezt az autót, az a hihetetlen csend, ami az utastérben van. Kátyús utakon nem akar szétesni, semmi hangja a műanyagoknak! Kanyarokban olyan mintha az úthoz tapadna...
A családban már van egy fábia, azt 6 év alatt egyszer sem látta szerelő a kötelezőkön kívül, remélem ez is hasonlóan megbízható lesz... :)
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Skoda Palota
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 450 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Civic 1,5 | Következő autója? | még egy jó darabig marad, talán az új Focus pár év múlva |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
