A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (2007-2014)

Fabia 1,4 16V Gift 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

A tágas kiskocsi

Szöveges ítélet

Az első 1000 km tapasztalatai...
Az autó 1,4-es motorral bár nem egy streetracer, de kellően dinamikus. Országúton akár ötödikben is be lehet vállalni az előzést - persze adott kereteken belül. Bár nagyon még nem hajtottam meg, lévén bejáratós, de autópályán is elég korrektül megy, futómű és motorzaj sem hangos.
Futóműve inkább kényelmes mint sportos, de gyorsabb kanyarokban sem dülöngél zavaróan a kocsi, így akár sportosabban is vezethető, bár nyilván nem erre készült. Az ülés pozíció elég magas, aminek én kifejezetten örülök, ugyanakkor így a kilátás a lámpáknál megszokást igényelt. Ha az ember elsőként érkezik a lámpához akkor csak kis előrehajolással látható mikor vált zöldre a felső lámpa.
A felszereltség a Gift verzióban szerintem korrekt, villany ablakok, 4 lufi, 4 irányban állítható kormány, ajándék alufelni - jeee, extraként egy "kicsit" sokat kérnek érte -, és a gyári rádió is teljesen rendben van, sztem szépen szól. Az ajtókban a térkép tartó zsinór jó ötlet, ahogy a másfél lityis palacktartó is. Nálam extraként első könyöktámasz is van, de haszna csak hosszú utazásoknál van, mivel a váltásoknál elég zavaró tud lenni. Ha a kettéosztott kesztyűtartó felső részét 1 centivel mélyebbre csinálták volna pont beférne egy cd tokostól, így csak kis tárgyak eltüntetésére alkalmas.
Összességében eddig teljesen elégedett vagyok vele, fogyasztása még bejáratósan sem veszélyes (vegyes használatban kb. 6,3), persze ez kímélő vezetéssel jött össze. Kényelmes, tágas, felszereltséget tekintve sztem minimum ambiente-l érdemes venni (a classic kicsit fapados). Szóval eddig megérte a pénzét...

Immár 8000 megtett km...
Rosszat továbbra sem tudok mondani, egy dolog ami először kimaradt: a csomagtér ajtó... ahhoz képest, hogy ezt az autót nem titkoltan "női autónak" is szánján, csukódhatna könnyebben is. Puha kuplung, puha váltó, de a csomagtér ajtót rendesen be kell csapni, hogy valóban zárjon. Erre jobban is ügyelhettek volna. Autópályán 120-130-as tempónál a fogyasztása nem túl baráti min. 7,6, de országúton azért lehet spórolósan is vezetni. Továbbra is csak ajánlani tudom azoknak, akiknak egy kényelmes, praktikus, jó kisautóra vágynak!

Hibalista

- Eddig semmi.

Ide hordtam szervizbe

Porsche Tatabánya

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 2007 (2007)

További ítéletek (94 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)