A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (2007-2014)

Fabia 1,4 PDTDI 

Az ítélet értékelése
2,2(5 db)

A két fóbia

Szöveges ítélet

Céges kulcsos autóként kaptunk tavaly nyáron, két tök egyforma 1,4PDTDI fóbiát. Előtte Fordok voltak a cégnél, tavaly a tulajdonosváltás miatt (szlovákok a drágák) lettek Skodák. Előtte mindenki azt mondta, olyan, mint a Polo, semmi különbség nincs. Ha tehetném a fenti bölcseket elküldeném melegebb éghajlatra! Annyi köze van a Polo-hoz, mint újszülöttnek a nemzetközi helyzethez! A nejemnek, amúgy szintén céges Polo-ja van, hát az egy más világ. Semmiben sem hasonlít hozzá. Mert a futóműve egy tragédia, úgy imbolyog az úton, mint a régi faros skodrik, a kormánya ugyanúgy érzékeny szinte mindenre, a szélre különösen. Egy olyan hosszú tempós kanyar amit a Polo-val 110-el lazán beveszek, a fóbia max 90-el tudja de úgy hogy közben ezerrel pánikolok. Hihetetlen de 195-ös 15collos gumik vannak rajta és úgy mozog az úton, hogy anyósom Swiftje stabilabb nála 155-ös 13 collos virsligumikon. De még ettől is nagyobb gáz ha esik az eső, az maga a halál. A kis drágának úgy lett kialakítva a szélvédője, hogy az ablaktörlő által letörölt vizet szépen elvezeti az oldalablakra, ott ahol a visszapillantó tükör van! Aki ezt így megtervezte azt főbe kell lőni! Ha valaki elkezdett előzni, abból semmit sem lehet látni 80-as tempó felett, autópályán tiszta para, ha be akarsz menni a belső sávba esőben!

A váltója nagyon szeret beakadni, főleg ha gyorsan váltok, a pedálok puhák, a fék jól adagolható és erős. Az izzókat szereti, 6000km után valamelyiket biztos kell cserélni. Érdekes, hogy a hűtőfolyadék hőmérsékletmérőt lespórolták, csak egy kis kék lámpa világít, amíg nem melegedett be. A klímája ha működik, egész jó egy ilyen kis járgányhoz képest. A felhasznált anyagok minősége elég hullámzó, pl. az egyik kolléganő nyomott egy oroszlán puszit az egyik bal hátuljára, eredmény: a sárvédőn lett néhány nagyon apró karcolás, viszont a hátsó világítótest kitört a helyéről, pedig a lökös kapta szinte az egészet. A motorja érdekes, több szempontból is. Egyrészt kevésbé zabálja a motorolajat, mint az Octáviák és a Superbek, másrészt egész pörgős. Teszem hozzá, hogy ez az erősebb 82Le-s változat. Az üzemanyag fogyasztás 6L/100km, ami elég sok egy ilyen kis motortól, kis kasznival. A korábbi Focusok nagyobb 1,6-os motorjai nagyobb kasznival tudták az 5,5-öt is, a benga nagy 1,5 tonnás Mondeok 2.0L-es TDCI motorjai is vidáman tudták a 6,5-öt (és úgy mentek, mint az állat) ezek még sose voltak 6 alatt. A mértéhez képest jól megy, jól lehet vele előzni is. Mint az ilyen autók általában 130 körül elfogy de addig jó. Egy Polo jó vétel lehet ezzel a motorral.

A belseje kopogós műanyag, azt kapod, ami egy olcsó kisautónál normális, ezzel nincs is baj, az inkább gond, hogy az ülésük nagyon fapad, kényelmetlen és nehezen lehet jól beállítani. Az egyetlen pozitívum, hogy a kormányt viszont jó tág határok között állítható és ez sokat ment a helyzeten. Műszakilag a két kocsi tűz és víz nem tudom mit mondjak erről. Az egyiknek semmi, de tényleg semmi baja nem volt, a másik meg feszt a szervizben nyaral. Állandóan kiégnek az izzói, illetve mindig van valami elektromos gubanc valamelyik szenzornál, de volt már számítógép csere is. A klíma mint írtam, ha jó akkor tényleg fasza, de ha elromlik, Jézus. A legnagyobb melegben olyan forró levegőt fújt, hogy egy hajszárító elszégyellhette magát, télen meg olyan jeges orkán jött belőle, mint az Antarktiszon.

Összegezve azt kell mondjam, hogy mint autó nevetséges, ebben a kategóriában 20 éve sokkal jobb kocsikat lehetett kapni. Tökmindegy, hogy valaki japán, német, olasz, francia, vagy nemtom milyen autó fan, biztos, hogy bármelyik 90-es évek elejéről származó azonos kategóriájú kisautó leveri. Egy régi Polo, Corsa, Clio, Yaris felfalja bármikor, de Vasárnap kétszer. Most már értem miért van belőle olyan kevés.

Hibalista

- Nos, ez egy érdekes dolog, két fóbia van a cégnél, az egyiknek szinte semmi - baja nincs, a másik a bentlakó a szervizben. - A beteg hibalistája, csak ami eszembe jut: - - klíma, pont fordítva működött, mint kellett volna - - vez. számítógép csere 2X - - airbag szenzor csere 3X - - Abs szenzor csere - - önindító csere -

Ide hordtam szervizbe

Csak a gyári szerviz, velük nem volt baj, amit kellett megcsinálták, bár a sebességük még nem az igazi.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2009
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 28000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? passz, céges autónál nem tőlem függ
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 2007 (2007)

További ítéletek (94 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)