3 hengeres modern felesleg.A 4 hengeres sokkal jobb.
Szöveges ítélet
A történet törötten kezdödött.43000 kmmel vettem.2 lufi ki volt nyilva elöl.Elegance felszereltségü a gépjármü.Kagylo ülések vannak benne amik kisebbek az elözö fábiáénál,de cserébe van könyöklö.Nekem bejött.Tempomat végre fel és le is állithato.A klimám halvány gyenge,ami gondoltam a törés miatt volt.Megmérettem amit lehetett,azt mondták minden rendben.Az autot autopályán használom 1200kmmet megyek vele csak hazáig.Eleinte 4.2-5.7 ig evett.80 loerö.45000 nél beugrott 1 chip tuning.Kb 20%ot huztak rajta.jol ment és amit nem hittem el hogy nem evett többet.A végsebesség ugyan ugy 177 KM gps szerint.Aztán elromlott 47000 nél a részecskeszürö nyomásérzékelöje.Semmi nem történt csak hibajel a müszerfalon.Ausztriába nem tudtak a gyári skoda szervizbe belépni a kocsi számittogépébe.Ennek nem igen örvendtem.Majd jött svájc ahol ugyanez történt.Rezegö térdel hazavezettem majd kivetettem a chippet.Kicserélték az elromlott alkatrészt 50000 FT értékben svájcba.Ennek örömére csináltak 1 szoftver frrisitést is. Azota jo az auto igaz nem eszik 5 alatt,de inkább felett.Azota 6 körül van a fogyasztásom.Valami morog benne a kezdetek ota,amit nem tudnak mi és nem tudom,hogy a törésnek van e köze hozzá.Én stabilabbnak érzem mint a régi modelt,bár az szerintem szerethetöbb volt.Esös idöben valoban rémálom elözni.Az összes viz a bal oldali tükörnél folyik le a szélvédöröl.A tükör használhatatlan ilyenkor.Váltot pontosnak találom.Amit nem tartok jonak,de a régi fábián sem az a gyári fékek.Szerintem nem elég erössek.Feltetettem utángyártottat ami legalább 4 méterrel leröviditette a fékutat.Még a feleségem is észrevette mennyivel jobb lett.De nem ajánlom senkinek.Autopálya németország 160 rol 90 re vészfékezés.Szépen lassultunk,de elvetemedett.utánna ugy rázott a kormány,hogy le kelett cseréltetnem gyárira ismét.Ami nem fog ugyan jol,de nem vetemedik el.Tutira kiprobáltam.A 3 hengerrel terészetessen hangosabb mint a régi 4 hengeres 1.9es.Nem eszik kevesebbet,de legalább nem is megy ugy. :D Számomra érthetetlenek ezek a gyári fejlesztések.Az 1.9 sokkal csendesebb sokkal erösebb és nem eszik többet.(söt)Ugyan az az 1200 kmen a régi 1.9 kevesebbet eszik.Azzal mentem a tréler után mikor az 1.4est hozták magyarországra.igaz 80nal mentem a tréler mögött tempomattal.3.2 evett.Nem hittem el,pedig ennyi volt.
Hibalista
- Részecskeszürö nyomásérzékelö.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 43000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 47000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | fabia | Következő autója? | oktavia |
Ennyire szerette | (0) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
