Zöldike akiről a gazdája azt hiszi versenyautó
Szöveges ítélet
Holis kezdjem, az elején:)120as skodriról váltottam, amit imádtam, szerettem csak furi volt, hogy nem akart elromlani pedig szlalom verenyekre is elég gyakaran mentünk.Tehát meglett Zöldike. Ami jó benne, hogy ő sem akar elromlani pedig:)szeretem 5000-ig forgatni( hátha versenyautónak hiszi magát), mert ugye nem jó, ha lerakódig a kosz a befecskendezőben:)tehát a teljesítménye:nem versenyautó ez tény, bár az enyém egész jól megy nem hagyom ellustulni, DE aki vesenyezgetni akar ne ilyet vegyen nem arra való. Amire kitalálták az a NORMÁLIS közlekedés (2 személlyel). Városban 8.5 a fogyasztás, HA 2000nél elváltok igazából ez untig elég gyorsítás a többiekhez képest. Ha gyorsítok, akkor nem érdekel semmi, 5000res fordulat szal nagyjábol eza kettö fajta gázpedál állás létezik :)(nálam) a fogyasztás 10 literig felmegy városban ha sokat padlózom nyáron 9 ig.
Az autót imádom mert tökéletesen kielégiti a városi közlekedést.Amit nem igazán kedvelek az a alulmotorizáltsága DE erről NEM a Skoda motor tehet mert az úgy jó ahogy van, csak kevés 68le egy 1tonnás autóhoz.
Csomagtartója bőven megfelelő méretü még egy 38cm-es mélynyomónak is (nagy), és a hátsó ülésre is tök jó pakolni:)
Ja, aki azt mondja hogy nem jó a féke meg nem elég a teljesítménye meg nem jó a kanyarstabilitása azt szívesen megautóztatom akár lezárt pályán (nemis tudom hgya ringen az 1.6os focus miért nem tudott megelőzni,szóval lehet annyira nem rossz?, az egyenesben a szuzuki kis gtije megtudott szal neki is meg kellett volna).Tény a gyári 165 ös gumi nem való rá 185 a minimum de annál nemhiszem hgy kéne nagyobb neki.
Végitélet: jó autó, megbízhato ha jó a gazdája, csak oda kell figyelni mit vesz meg az ember.Nem versenyautó teszi a dolgát ,ja és még a műszerfal világításának erőssége is állitható:)
U és a legfontosabbat majdnem kifelejtettem, a barátnőm imád benne aludni menet közben (140nél)...ennyit a szélzajról.
Hibalista
- a legnagyobb kiadást a lengéscsillapítók cseréje jelentette most 80e km-nél igazából kibírta volna még a következő 2 évet de szeretek megállni és gyorsan, biztonságosan kanyarodni
- olajcsere 10ezer Ft (castrol)
- a kormányszervó nálam is felvillan nagyon ritkán pf senki nem tudja miért(igazából nem is érdekel), de mintha 35 fokos melegben jönne csak elő???
- ja kipuff csere volt a gyári eddig bírta a csere óta jobban megy...
Ide hordtam szervizbe
amig volt garancia addig bevittem megmutatni, de sokmindent nem csinálhattak :D me kontárok ne piszkálják. bocsi márkakereskedők de ez tény....kedvesek, segitőkészek, drágák de..a kerékagycsapágyat ne akarják kicserélni akkor amikor még mindig benne van és még nem kell kicserélni persze most már van egy kis hangja nade azóta ment bele 30ezer kilóméter ,inkább az előző tulajnál kellett volna kicserélni a levegőszürőt...éppen ezen tapasztalatom alapján inkább nem osztályzom őket
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
kedves barátom bármit rábízok mert tudom hogy jo kezekben van ...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 120l | Következő autója? | nehéz lesz jobbat találni ár/érték |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
