Vízicsiga
Szöveges ítélet
Ami azt illeti, valóban nem egy Gyalogkakukk. Habár 100LE, de ez nem a dinamikáról szól. Ne tévesszen meg senkit! Robbanékonysága = vízicsiga. 3000 fordulat alatt egy hirtelen gázpedálnál előbb gondolkodik, majd elkezd felfelé kúszni a sebességmérő. Sajnos a visszaváltás sem oldja meg a problémát. 3000-s fordulatot elhagyva kezd el "húzni" igazán. Majd hip-hop és 8000-et mutat a fordulatszámmérő. Ekkor már érdemes váltani. Ebben az állapotában soha ne nézzük a pillanatnyi fogyasztást!
Ha kellően hátratolom az ülést (mindkettőt), és elől már kényelmes, akkor válik 4, 3, ill. 2 személyessé a járművünk. Sajnos a légkondi kimaradt belőle. Ellenben az ASR tetszik. Na persze ettől még nem lesz Offroad-os, de érezni a különbséget.
A komfort érzetet tovább fokozza az ABS, fűthető tükör, a 4 féktárcsa, és az elektr.ablak. Jól kormányozható, nem pattog az úton, és kanyarban is stabil. Fogyasztása arányos a sebességgel. Pont annyit eszik, mint amennyire nyomom a pedált.
Összességében a célnak megfelel, és tetszik mert az enyém.
Hibalista
- Szerencsére még nem volt vele problémám. Az előző gazdája vigyázott rá, így most nem kell pumpálni bele a pénzt. Nagyon!
- Egyéb kiadások:
- - téli gumi 53e
- - olajcsere 8e
- - akkumulátor 7e
- - pollenszűrő 1,2e
- - üveg fóliázás 20e
- - önindító felújítás "SK"
- - gyertya, lev.szűrő ell. "SK"
- - utastér tisztítás "SK"
Ide hordtam szervizbe
A "Csináld Magad" híve vagyok. Mindenki ott spórol, ahol csak tud. Ha ez nem jön be, akkor pedig a "Kit hívjunk fel" lépés következik.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 85000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
