A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.2 HTP 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vásárlóknak szok pici, occo

Szöveges ítélet

Elolvasgattam pár itéletet, és megpróbálok segiteni annak, aki ezt a tipust/márkát válassza. Nem értek embereket, akik pl. az octaviánál egy batár nagy autóba 1.4-es motort választanak, vagy akár a kis fábiától aszfaltgyürést várnak. Nem erre való, aki ezt várja, csalódni fog. Évek alatt 10-12 autón vagyok túl, mindenféle márkát kipróbáltam, kivétel az amerikai benzinzabálót és a keleti (japán, koreai) papirhajókat. Megpróbálom pár márkához viszonyitani:
-nem rohad, mint az összes opel és ford
-nem zabál mint a ford (´98-as, 1.4 CLX városban 13 liter!!!!)
-nem méregdrága fapad mint a Volkswagen
-olaszoknál sokkal megbizhatóbb
-franciákat békén hagyom, akinek tetszik, vegye (gyönyörű design, elavult technika)

A kicsi három hengeres motorral a fábiám apósom 1.4 Golf IV-esét helyből átugorja, és még a zsebemet sem bántja: nyáron 5,7 vegyes, télen 6,1 vegyes. Servoja müszer (talán a fordnak volt hasonló), a fékei azonban nem valami satuk. Az extrákkal német módon spórolnak, vagy ha adnak, aranyért.

Hátránya, hogy az istenbarma valami spórolás miatt nem tett a hátsó ajtóra kilincset, és csak belülről nyitható, ezáltal többször meg tudok győződni a karmentességéről (milliószor körbe jártam már emiatt). A kárpitja - ha szövetes -, sajnos könnyen "bezsirosodik", de legalább az ajtón is az van, és nem müanyag. A müszerfal tényleg puha, nemcsak annak látszik. Aki leszólja ezeket a kocsikat, vagy alig volt néhány autója, vagy jóval magasabb árkategóriában kalandozott idáig. Viszonylag kispénzüeknek a legjobb választás. Hogy jó autó, bizonyitja, hogy értékállósága komoly, törésmenteset 1 M alatt szinte nem lehet kapni, pedig 2000-ben dobták piacra. Bárkinek tudom ajánlani, aki megelégszik a polgári minőséggel, a magyar utakra bőven elegendő futásteljesitménnyel, és pénztárcakimélő fenntartással.

Hibalista

- hátsó üléstámla érzékelő bejelez
- ajtóérzékelés - belső világitás
- kárpitok koszosodnak

Ide hordtam szervizbe

Leier Celldömölk

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 27000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? astra, escort, tipo, brava, croma, focus, punto, xantia, corsa és még sorolhatnám Következő autója? mellette barchetta
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)