Vaclav, a család barátja
Szöveges ítélet
Életem els? null kilométeres, gyári rendelés? szalonautója.
Amikor megjelent a Sedan, elkezdtem álmodozni, és 1 évre rá sikerült megvennem, igaz 30 hónap hitelre.
A megfontolt döntésr?l csak annyit, hogy nyári klímaakcióra készülve elmentünk megnézni(!) február 2.-án, az áremelés után egy nappal, és megrendeltük klíma nélkül azonnal a helyszínen. Persze mire megjött (március 29.-én), már kapható volt a klímával felszerelt akciós változat is, csak nem akartunk újra a felextrázott autóra várni.
Sok extrát rendeltem bele (ezt az új kocsimnál nem tettem), mert az Elegance-hoz képest így is megérte.
A klíma felára horribilis lett volna (350 eFt), ezért inkább lett benne: könyöktámasz, alufelni, szivargyújtó, ABS+ASR+EDS, mobiltelefon el?készítés, pohártartó a középkonzolban, olvasólámpa elöl-hátul, f?thet? ablakmosó fúvókák, metálfény.
A kés?bbiek során kapott még kormány és váltószoknya b?rözést, krómkarikát a m?szerek köré.
A forma és a megjelenés -különösen a bazaltszürke metálfénnyel- szerintem átlagon felüli, sosem értettem a tesztel?k negatív kritikáit.
A bels? tér igényes, két bármekora feln?ttnek elöl és két kissebb termet? feln?ttnek vagy gyerekeknek hátul messzemen?kig megfelel. A csomagteret szinte soha nem tudtam megtölteni (na jó egyszer sikerült 3 ember két heti cuccával úgy megpakolni, hogy egy sporttáska az utastérbe került), ügyes szervezéssel babakocsit hordtunk egy h?t?táska és két nagy sporttáska + egy kosár társaságában 2 heti rendszerességgel.
A futóm? pontos, bár kicsit feszes volt, a futóm?szilent nálam az eladás el?tti állapotfelmérés után kezdett csak el kopogni 8-O.
A motor a korszerütlen technika ellenére megfelel? volt, normális használatra, némi lendületautózással megfelelt. Száguldozni, vadulni még egyedül is kevés volt (nem szerette a pörgetést), de a nyomatékleadása számomra meglep?en kényelmesen autózhatóvá tette.
Sajnos egyszer elém kanyarodtak és a bal eleje sérült, de érdekes volt látni a másik kocsi jelent?sen nagyobb rongálódását, engem gond nélkül hazahozott 120 km-r?l, míg a másiknak a futóm?ve is odalett, és a bal els? ajtó is csak félig volt nyitható.
Soha semmi m?szaki gond nem volt a kocsival, tétovázás és felkészítés nélkül el lehetett indulni vele 2-3000 km-es olaszországi, horvátországi túrára, mindig lehetett rá számítani.
Az elhibázott bejáratás miatt kicsit ette az olajat (kb. 1l/5000km), de ez nem a kocsi hibája volt, hanem a tapasztalatlan újautós gazdáé.
Eladásnál majdnem megsirattam, de sajnos nem tudtam megtartani második kocsinak (azért az új Octavia II.-m segít megvigasztalódni :-)).
Hibalista
- bels? keringetés átkapcsoló motor, maszeknál javítva 5´000,- Ft
-
Ide hordtam szervizbe
Porsche Gy?r - drága, nem elég igényes munka
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
AutoVAS Dunaszerdahely - gyors, gondos, ellen?rizhet? munkavégzés
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Felicia 1,3 LX | Következő autója? | Octavia II. 1,6 Ambiente |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
