A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1,4 16V 101HP Sportline 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Szerény gépállat

Szöveges ítélet

Első autónk egy fapados suzuki swift gl volt aztán azt lecseréltük egy skoda fabia capriccio fantázianevű 1,2 l-es szintén háromhengeres modellre. A két autót így jellemezném: ég és föld persze a skoda javára. Aztán újabb két év után váltottunk erre a már négyhengeres modellre. Eleinte vitatkoztam a feleségemmel, hogy miért is kell nekünk egy jó autót lecserélnünk egy másikra de ez az aggodalmam a szalonból hazavezető úton elillant. Megint ég és föld. Végre négy henger próbál úgy kiszolgálni, ahogyan azt mi szeretnénk. És nem is akárhogyan. Ez a 101 paci tud meglepetéseket okozni hasonló kariberű autóstársaimnak. Legfőképpen azoknak a nagyon sietőknek akik alig várják, hogy megelőzzem az előttem lévő gépjárművet és ők ?gondolják- lendületből majd engem is letolnak. Hát ekkor egy nagyot koppannak.
A motornak 4000-es fordulat felett jön meg igazán az ereje, de ez a 16V motor ilyen, pörgetni kell ha sportosan akarsz vezetni. A négy tárcsafék nagyon jól fékezi az autót, szerencsénkre az ABS működését még nem nagyon kellett megtapasztalnunk. Ellenben az ASR-t télen sokszor és nagyon hasznos dolog. A 195/50 R15-ös abroncsok jól tartják az úton az autót kanyarokban is. Igaz, hogy a magasabb oldalfalú téli gumikkal egy picit komfortosabb a közlekedés (meg simán fel merek menni a magasabb padkákra is). A sportülések jól tartják a benne ülőket, hosszú távon is nagyon kényelmesek. A 3küllős bőr kormány, a sport sebváltó, a piros biztonsági övek igazából dizájn elemek de mostanra nem tudnám elképzelni nélkülük az autót. Fogyasztás: városban egy kicsit sokallom: 8-8,5l dehát egy 101lovas benzines motortól nagyon ne várjon kevesebbet az ember, városon kívül 100km/h-ás seb.-nél lemegy 6l alá, pályán 150-180km/h váltakozó seb. mellett 7,8l. A klíma kb. 0,5l többletet tesz rá a fogyasztásra, 98-as benzin használatával meg ~1l-rel kevesebbet eszik. Hátrány: A vásárláskor nem akartunk többet várni ezért ebbe nem kerültek elektromos fűthető külső tükrök. Ez sokszor jól jönne. Meg télen egy jó kis ülésfűtés:-).
A jó viselkedésért cserébe tavaly az autó kapott egy könyöktámaszt, egy vállfát vagy mit és az első ülésekre gyári üléshuzatot.
2009. szept. Még mindig meg vagyunk vele elégedve, bár most a csomagtartó méreteihez kell babakocsit keresnünk.:-( Találtunk (espiro):-)
A 75ekm-es szerviznél fékbetéteket kellett cserélni(~45eHUF).
2012. szept. 7 éve hajtjuk, bevált, nagyon.
2020. október: 15 év és 185 ekm után otthagytuk a győri Leier-nél egy i30 facelift-ért cserébe (no meg persze +pár misike).
Szerettük ezt az autót, biztos vagyok benne, hogy akihez került, jól járt vele.
Pont ma (21.02.11) egyébként láttuk itt Győrben :)) Használja egészséggel az új tulajdonosa!

Hibalista

- 45ekm-nél hőgomba csere, 68ekm környékén az EPC és a kis motor piktogramm sokszor kigyulladt, illetve a piros lámpánál le is állogatott: fojtószelep tisztítás, reset azóta OK.

Ide hordtam szervizbe

Szervíz 15,45 és 75ekm: Porsche Győr, hozzáértőek, a munkaóradíj persze lehetne kevesebb is dehát ezvan (majdnem) mindenhol.

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Szervíz 30,60 és 90ekm Leier Celldömölk, Jóval kevesebbet fizettem, mint amit a győrieknél elkértek volna. Egyébként mind2 hivatalos skoda szervíz.2012.09: most megy 7év/105ekm szervizre szintén Cellbe.Aztán ezek után egészen 185 ekm-ig: Marso Győr -Korrektek!

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 101000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Fabia capriccio Következő autója? Hyundai i30 facelift
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)