Sokhibás kisautó
Szöveges ítélet
Kényelem és komfort szempontjából megfelelő, az árához képest. Az első két évben a győri szervíznek köszönhetően sikerült az autót szinte megutálnom. A pápai szervíz klasszisokkal jobb volt és ráadásul olcsóbb. Ha alapul veszem hogy az ismeretségi körömben többféle autómárka (Opel, Ford, Fiat) is szerepel, akkor azokhoz is viszonyítva nem is olyan rossz ez az autó. Újonnan mégse vennék ilyet, mert ezzel a felszereltséggel az új autó ár/érték aránya nem reális.
Hibalista
- 1/2 évesen az ABS/ASR hibát jelzett, ezért 4-szer vezérlőegység és egyszer komplett hidraulika csere egy kontakthiba miatt. (hozzáértő győri szervíz)
- 1 évesen műszerfalcsere, mert a kilóméteróra álló helyzetben ugrál 0 és 10 km/h között (1 évvel késöbb újra elöjött a hiba, de már nem cseréltettem, mert enyhe gázfröccsre visszaállt 0-ra
- 2 évesen a bal oldali ablakemelő akadozva működik
- 3 évesen vízszintjelző tönkrement a kiegyenlítőtartályban
- 4 évesen közölték velem, hogy a menetstabilizátor kopott érdemes lenne kicserélni (35000km-nél ???, ennyire a magyar utak sem rosszak)
- 4 1/2 évesen féklámpakapcsoló csere (Mikor lesz már vége??? Talán, ha lecserélem az autót. De nem Skodára!!!)
- Kezdetektől fogva lehet érezni alapjáraton az egész kasznin egyfajta remegést, erre azt mondta a szervíz, hogy normális VW betegség
-
Ide hordtam szervizbe
Porsche Győr (szaktudás=0!!!!)
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Leier&Co Pápa
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | punto | Következő autója? | valami japán márka |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
