sok munka lesz vele, de megérte
Szöveges ítélet
1. ítélet
előző autóm (fiat tipo) után ez a kocsi már szinte luxusautónak számít, nagyon könnyed az egész, nagyon gyors, de annyira mégsem érezhető a gyorsulás(madj egy kis motortuning megoldja ezt a problémát), már nagyon ideje volt lecserélnem azt a régi szennyet, mellesleg octaviat szerettem volna, de abban nagyon ritka az 1,4 es.... szóbajöhetet volna még: ford focus, 4 es golf, peugeot 206, honda civic, hundai accent, seat ibiza, de ezt megláttam és azonnal beleszerettem, további felüdülés az analóg műszerfal,fiatban digit volt, és nagyon gyűlöltem, h sosem mért rendesen semmit, ez most igen, nos a csomagtere is lényegesen nagyobb, bár hamarosan az ott elhelyezett mélynyomó miatt mégsem lesz akkora hely :)
az elkövetkező évben nagy tuningolásnak fogom alávetni
végebesség 170
2. ítélet 3 hét után
nos a tolatásnál gondot okoz a nagy holttér, amit a hátsó fejtámlák, a kis hátsó ablak, és a nagyon vastag hátsó oszlop okozott
a motorháztető kapcsolóját tiszta erőből kell húzni, h kinyiljon
az antennát nem lehet levenni, ha lehajtom csak akkor tudok beállni a garázsba, mert amúyg beakadna, ha meg teljesen lehajtom akkor nem tudom tőle kiynitni a csomagtartót
a duda elég halk
amint eszembe jut valami új, írok
3. ítélet - 3 hónap után
nos már eléggé megszoktam, kiismertem
már külsőleg is helyrepofoztam, plusz megvan a hangcucc is
nekem eléggé lomhának tűnik, bár az új autók mind ilyenek, hol van az a régi autó feeling? az a húzás....
most kapni fog egy sportkipufogórendszert, sportlégszűrőt, sportgyertyákat, meglátjuk, hoyg javít e rajta valamit, de legalább a hangja jó lesz, mert ez így elég gyenge
hát sztem elég meggondolatlan voltam vele, ennyi pénzért sokkal szebb kocsit is vehettem volna, de mindegy, késő bánat, ez is jó lesz ha meglesz minden cucc bele :)
mióta cseréltettem első fékbetéteket, azóta sípol ha fékezek, nem fexik rá teljesen a tárcsára, tárcsacserére meg most nem gondoltam, szal sípoljon, kit érdekel...
kapott morcosító szemöldököt, némi matricázást, fóliát az ablakra, sípot a kipufogóba, már alakul, de még messze van egy jól kinéző kocsitól :)
van egy kis elektronikai hiba: ha leállítom a kocsit, és kihúzom a kulcsot, néha még olyankor is működnek az elektromos ablakok
Hibalista
- első fékbetétcsere 2 db
-
- egy féklámpa
-
- központizár távirányító (alapból nem műllödik, elemcsere után sem)
-
- elszakadt az egyik madzag ami felhúzza a kalaptartót, mikor kinyitottam a csomagtartót... nem számít, egy is elég
- ablakmosótartály eresztett
-
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 85000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2500 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | tipo | Következő autója? | subaru impreza |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
