Skoda Gokart
Szöveges ítélet
Az előző autóm egy 1.4 68le volt, használtan vettem és marha jól bírta. Soha nem ment tönkre, csak hát nem volt valami autópálya ördöge... 140-et vitte szépen, de azért nem szeretett gyorsabban menni bár néha azért meghajtottam :) Egész pályafutása a pesti utakon zajlott, mégsem esett szét... Aztán végülis a csomagtartó miatt cseréltem le, a babakocsi nem igen fért bele a csomagokkal együtt. Gyorsan lecseréltem egy Tour de france modellre egyébként egész véletlenül. Nagyon szép fekete mágia gyöngyház festés, bőrkormány meg egy pár dolog még ami miatt jó a beltér. Ezzel már jobban lehet szórakozni az autópályán is, gyakorlatilag 190-ig jól megy. Városban jó a fogyasztása, minden nap 60km Budapesten át 6.7l fogyasztásal, autópályán viszont oda kell figyelni. Amennyire tudom tipikus német autós betegség hogy 130-ig normálisan fogyaszt aztán felmegy 8-9 literre hirtelen. De azért egy átlag autópályás szakasz max7.5-ből megvan. Ami még nem valami jó benne hogy a bútorok időnként "megindulnak", nagy melegben légkondi hatására pattog a műszerfal. Ezt már szervízben reklamáltam, valamit csináltak elmúlt majd újrapattog. A másik dolog meg hogy autópályán elég nagy szélzaj van benne, de ez sajna minden skodára igaz, ezzel nem lehet semmit kezdeni.
Egyébként ami baromi jó benne az a futómű+fékek, kormány váltó hármas. Nem sok autóban van egyszerre jelen ez a három dolog együtt - ebben a kategóriában persze. Ugyanez igaz a többi Skodára is. Tényleg élvezet vezetni, németesen pontosan lehet irányítani, nagyon jó indulatú autó, és még jól is néz ki.
Ha legközelebb lecserélem akkor mindenképpen nagyobbra pénztárca függően, mert azért a testemhez képest nem valami nagyon az ülések. A mindennapi használatban nem kényelmetel, még egy 3-4 órás villányi kirándulás alatt sem kényelmetlen csak azért a végén már örültem hogy nem kell tovább menni. De hát ez végülis egy városi/elővárosi kisautó, nem egy túra autó. Egyszóval tökéletes rövid/középtávra, pláne úgy hogy a négy év alatt a kötelező szervízen kívül semmit nem költöttem a két kocsira (évente 30000).
Hibalista
- Eddig semmi - az előző autóm is egy Fabia volt 68le 1.4 8szelep, az sem romlott el soha 3 év alatt (60000 km-t mentem vele)
Ide hordtam szervizbe
Porsche Buda. Ha ez lenne az egyetlen szervíz az országban akkor nem szervízeltetnék autót ... Nagyon gáz banda. Ha lehet akkor ide senki ne vigye! Az ügyfélfogadás jó, de drágák (10.000Ft óradíj !!!!!) és amint garanciában kell csinálni valamit hirtelen nem él a garancia...
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Skodapalota Újpalotán. Egyszer a nívópálcát kinnt hagyták a motortérben, néhány hét után vettem észre, de egyébként rendesek voltak. Ha lehet maradjunk a márkafüggetlen szakiknál.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Skoda Fabia | Következő autója? | Skoda Octavia / Volvo S60 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
