A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.4 MPI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Skoda Fabia 1.4 MPi Combi - Formás teherhordó

Szöveges ítélet

Az autó pontos típusa Fabia Combi 1.4 MPI (68 LE) Cool II.
Ez a felszereltségi szint tárgyilagosan a következ?ket jelenti:
Els? elektromos ablakok, állítható magasságú vezet? ülés, félautomata légkondi, tengelyirányban és le-fel állítható kormány, h?tött keszty?tartó, els? és hátsó ködlámpa, fedélzeti "computer".
Az el?z? és egyben az els? autóm egy tizensokéves szivatós 1,3-as Audi volt, amin 20 éves korában adtunk túl és utána érkezett a Skoda, így ez hatalmas el?relépés volt, kényelemben, megbízhatóságban és min?ségben is. Kb. 2 éve van nálam az autó, azóta 25000 km-t tettem bele, így már talán objektív véleményt tudok róla alkotni...
Tulajdonképpen ami a legfontosabb, hogy még semmi nem romlott el rajta! Igaz, hogy szerintem csúnya lenne, ha egy 2 éves autón bármi tönkremenne, dehát hallottunk már nem egy rémtörténetet.
De haladjunk sorban. A motor 68 lovas, még a régi MPI. Hát nem egy versenygép, de minden néz?pont kérdése. Ennek az autónak átlagosan kb. 1,05 embert kell "cipelnie" csomagok nélkül, így pedig tulajdonképpen egészen dinamikusnak mondható. Városi tempó simán tartható, autópályán a 150 is.
Szóval a motor jól van hangolva, a 68 LE vészesebbnek hangzik, mint amit a valóságban mutat. (Pedig a gép 1200 kg.)
Egyetlen negatívumot tudnék felhozni, az alapjárat ingadozást.
Értsd: kb. 910 és 950 ford/perc között ugrál folyamatosan. De ez tipushiba, és ha az ember 20x viszi vissza szervízbe, akkor se tudnak vele mit kezdeni. Amúgy meg nem vészes, alig venni észre.
Haladjunk beljebb. 20 éves Audi után álom a bels? tér, egyébként meg meglehet?sen puritán. Nem igénytelen csak egyszer?. Valamin spórolni is kellett, meg aztán hogy, nézett volna ki, hogy olcsóbb mint a Polo, aztán még belülr?l is jobb... :-). Tulajdonképpen nincs rá panasz csak az, hogy a középkonzol aljába az ember néha beveri a térdét. Erre megoldás a jól hátratolt ülés. Ilyenkor viszont nem férnek el mögöttünk, dehát kicsire nem adunk. És még egy apró észrevétel: az anyósülés nagyon magasan van és olyan hülye érzés benne ülni, hogy valami katasztrófa. Ha valaki 10 km-nél többet utazik Fabia-val az vagy vezessen, vagy üljön inkább hátra. Erre lehet megoldás, ha az anyósülés is magasságállítható... Azért ha kicsit összébbhúzzuk magunkat, akkor 4 ember viszonylagos kényelemben túlél egy Budapest-Balaton túrát.
Tekintve, hogy az autó kombi, a csomagtérméretre nem lehet panasz, f?leg ha lehajtjuk a hátsó üléseket. Itt is max. 2 probléma adódhat: nem lesz teljesen sík a csomagtér, illetve a hátsó támlákat az életbe többet nem tudjuk úgy visszacsukni, hogy ne nyikorogjanak egy-egy nagyobb huppanónál. De különben majdnem mindent elnyel. A teljesség igénye nélkül: sörpadgarnitúra, gázt?zhely csomagolással együtt, 72 centis TV dobozzal együtt stb. Tehát extrém eseteket leszámítva megspórolhatjuk vele a házhozszállítás költségét. Ja amúgy a kombi majdem fél tonnával(!) terhelhet?.
A fenntartási költségek miatt plusz pontot érdemel az autó, hiszen a kötelez? és a casco is jutányos, tekintve, hogy Skoda és a fogyasztása is 7 liter körül alakul városban. (persze ez jobbláb függ? is, de simán tartható)
Szervíztapasztalat (szerencsére) még nem nagyon van egyszer volt 15000-es és 30000-es szervízen az autó.
15000-es szervíz a Porsche Pestnél volt potom 25000 pénzért, ami egy nyavajás olajcsere volt (se pollensz?r?, se légsz?r?). Ezen nem csodálkozom, csak megemlítettem...
A 30000-es szervíz meg potom 12000-be fájt pollensz?r?vel, légsz?r?vel, 5W-40-es full synth olajjal együtt, igaz hogy, utángyártott sz?r?kkel, ami egyébként ugyanolyan jó + ismeretség, dehát egyszer nekem is lehet szerencsém...
Összességében korrekt kis autó, megéri a pénzét és a fenntartásába sem kell belerokkanni, bátran merem ajánlani mindenkinek. (F?leg a 100 pacis motorral. :)

Hibalista

- Eddig semmi!! Hála istennek...

Ide hordtam szervizbe

Porsche Pest

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Egy nagyon jó maszek.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? AUDI 80 Következő autója? Reálisan egy Superb, ha valaki fizeti a fenntartási költségeket, akkor egy 3-as BMW :)
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)