A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1,4 MPI 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Skoda 120 recycled

Szöveges ítélet

Céges autóm, melyet 0 km-esen vettem át. Mivel magán használatra is kaptam, nagyon vigyázok rá. Választhattam volna nagyobbat is, de azt hittem egy kisebb fürgébb és takarékosabb autó mellett döntöttem. Ebből a kicsi stimmel...

A szalonban nagyon szép, és minőségi benyomást keltett, ami egészen gyorsan szertefoszlott ahogy kiértem a pesti forgalomba. Azonnal zörgött szinte minden ami műanyag. Átverve éreztem magam, a híres VW minőségérzet keltése miatt. Azóta tudom hogy a Golfos kollégáimé is így járt igaz azok 2-3 év után. Sajnos a csomagtartó igényemet kissé alábecsültem, de ez csak a hétvégékre vonatkozik.
A fogyasztást úgyszintén. Féltem a jogsimat ezért nem hajtok jobban egy átlagautósnál (hisz a harmatgyenge motor nem is engedné) mégis szégyellem a 8 literes átlagom. Talán ez a legmagasabb a céges flottában. Már a klímát sem használom, egyrészt mert folyton elszökik a gáz, vagy az utasteret önti el vízzel a rendszeres tisztítások ellenére, másrészt +1 liter üa.
A meghibásodások önmagukért beszélnek, VW technika ide-oda megbízhatósága mit sem javult a 120-as óta. Hihetetlenül lerombolja a bizalmat egy-két villamos hiba miatt útszélen töltött órácska. Már ott tartok, hogy ha hétvégén kiruccanok a családdal, inkább a saját lenézett 10 éves Puntommal indulok. Így kényelmesebben és biztosan célbaérek.
Értetlenül olvastam egy-két márkatársat aki a 15-30 ezret futott autóját a legmegbízhatóbbak közt említi, annak ellenére hogy már említ is 3-4 meghibásodást. Szerintem ennyi egy trabinak sem okozna gondot nem egy többmilliós "hájtek" autónak. Azt mondom írjanak egyet 100 000km-nél is:))) Mert 200 000-nél már úgysem tehetik:)

Mindenesetre nem marasztalom el az autót, mert azon kívül hogy fele ennyi pénzt sem ér, mégiscsak autó amiben legalább nem ázik az ember.
Magamat annál inkább, hogy ezt választottam, és 4 éve szenvedek vele. Még jó, hogy nem én állom a számlát.

Hibalista

- ajtózárak bal és jobb elsők, a hátsókat nem használom
- ablaktörlő motor az első esőben:(
- féltengely csuklók 55000km-nél
- kuplung szerkezet 15000 km-nél aztán mégegyszer 65 000km-nél akkor már tárcsákkal
- generátor csere 43 000km-nél
- gyújtáselektronika sorozatos hibái, nem is tudom hányszor
- kerékcsapágyak 40 000 km után állítólag hibás széria
- Futómű állítás minden szervizeléskor de hiába
- motor időnként kihagy sokadik szervizelés után sincs eredmény
- stb. és még hol a vége?

Ide hordtam szervizbe

ahol éppen lerohadtam, de mindíg márkaszervizben

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 105000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? punto Következő autója? talán Fiat vagy vmi japán
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)