Simply the best
Szöveges ítélet
Majdnem tökéletesen meg vagyok elégedve az autómmal.
Nem zörög, recseg, kopog semmi! Puha a műszerfal mely ebben a kategóriában gyártásakor legalábbis egyedülálló volt. A váltó: szeretem, egyszerűen csúcs nagyon precíz, finom. Persze nem ártana egy 6. fokozat de nem olyan fontos.
Motor: Szintén meg vagyok vele elégedve. Volt szerencsém kipróbálni a 75 és a 100 lovas verziót is és igenis van érezhető különbség a kettő között! Autópályán persze külföldön, túlzás nélkül tartósan lehet tartani az óra szerinti 195-öt ami a 186km/h gyári adatnak meg is felelhet. Egész jól megy alacsony fordulaton is, ha dinamikusan akarok menni, azért kell pörgetni, viszont akkor imádni való a hangja. Vegyes használatnál a fogyasztása nálam min. 6 liter, maximum pedig 9 de akkor valóban „dinamikusan” repítünk.
Futómű: Németesen sportos, ehhez még segítenek a 195-ös abroncsok.
Fék: Elől-hátul tárcsafékek és ugye még kis autó kategóriáról beszélünk, nagyon jól fognak
Csomagtartó: A mérete megegyezik a Passat első generációjával, jóval nagyobb az 206SW-nél, Ignis-ről ne is beszéljünk.
A 8 hangszóró nagyon jó minőség gyárihoz képest, automata klima (nem digi) erős és csak 3500 alatti tartományban fogja vissza picit az autót. Jó, hogy az ASR kikapcsolható, ami kicsit vicces, hogy a szivargyújtóhoz 1000ft extra pénzt kérnek. Enyémbe van az elektromos tükrökön kívül minden, de a szivargyújtót már nem rendelték . Viszont van 12V csatlakoztatási lehetőség a csomagtartóban is ami szintén praktikus.
Szerintem használtan nagyon jó vétel lehet. Használtan azért mert, speciel az enyém 4.2M forintba került újonnan, én viszont 3 évesen 37 000 km-el karcmentesen 1 850 000ért vettem egy garnitúra 15 ös Enzo felnivel, tetőcsomagtartóval + garnitúra majdnem új téli gumival.
Gyengepont: Fényszórókat viszonylag hamar cserélni kell, ill. Fékkapcsolót kellet már kétszer. Természetesen második alkalom már garanciális volt.
A műhely ahova vittem az autót, véleményem szerint gyorsan dolgozik, nem drága és kompetens.
Egyébként nem hiszem hogy elfogult vagyok, előtte volt Egy Brava SX hulladékom, az mindenben rossz volt, sokat evett de legalább nem is ment.
Hibalista
- Fékkapcsoló
Ide hordtam szervizbe
Szalay Autóház Pécs
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 37000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Fiat Brava | Következő autója? | honnan tudjam |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
