Rallypiros kedvenc
Szöveges ítélet
Az előző autó egy Seat Ibiza 1.4-es volt, az ráeröltette az emberre az álcázott sportosságát, kemény és folyton 140 fölött menni akaró autó volt hiba nélkül. A Fabia gyakorlatilag hibátlan autó volt nekem, a 68 lovas Mpi-t nem kellett pörgetni, városban kényelmesen lehetett kanyarodni akár 3.-ban is és a fogyasztása sem volt túlzott / város 7.2-7.8, országút folyamatos 100-110 5.3, fölötte 7.5, autópályán 150 fölött 9 liter /. Összesen 42000 km-t sikerült bele tenni, nem bántam meg a választást, kategóriájának egyik legjobb autója. Óra szerint 185 km/h-t sikerült kihozni belőle 4 személyel, félig pakolt csomagtartóval, ez Gps-el 166,5 km/h egészen pontosan / 1140 kg-s autótól +4 személyel, Skoda motorral nem is rossz érték /.
Hibalista
- 2 éves korában vízpumpa csere, garin kívül, ráadásul ingyen megoldotta a szervíz.
- 4 éves korában stabilizátor + kutyacsontok cserélye, ezért összesen 18000 forintot kértek.
- Volt egy kis feszültségingadozás is, először magára a generátorra gyanakodtunk: belekreült egy óriási szitakötőszerűség ez okozott problémát, egy nagy dózis kontaktspray megoldotta a problémát.
Ide hordtam szervizbe
Autó Fatér Kft Zalaegerszeg. Megbízható banda, értenek ahhoz amit csinálnak.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Ibiza 1.4 | Következő autója? | Skoda Fabia Kombi 1.4 16V 100 Le |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
