Növekvő eladás =csökkenő minőség !
Szöveges ítélet
Kezdem az elődjével: kék Felicia, 60ezret nyomtam bele, mostani tulajnál 100ezernél tart minden különösebb gond nélkül.
Mind szervizárakkal, mind a márkával megelégedett lévén cseréltem fabia kombira. Az 1,4es MPI szedi a lábát rendesen bár olyankor étvágya is van. Az 5,6 tól akár 10 literig meglehet etetni vezetési stílus kérdése.
Minden kifogástalanul működik (működött) csak a 30000es szerviznél húztak le, de rendesen. Időpont egyeztetéskor irányárnak 45ezret mondtak, a munkalapra várható költség már 50ezer volt a végleges számla pedig 63 ! ! ! Sok apró számlatuningból csak egy: ékszíjat hibásnak találták - nekem csak "mutogattak nagy ártatlan képpel" egy repedezett szíjjat (nem ám hogy felhívnak közben hogy ezt cserélni kell (szomszédban dolgozom) 8000 anyag (boltban u.a 4300Ft) + 7500 munkadíjért. Részvétnyílvánítás címén még elmesélték, hogy sok motorban kell cserélni ezt a bizonyos szíjat . . . mármint 30ezres szervíznél ! amikor normál esetben 90 akár 120ezret is kibír ! ! !. Arra a kérdésemre, hogy a (olasz)beszállító sz@rát miért a vevővel fizettetik meg, "sajnáljuk, de nem mi tehetünk róla" volt a válasz.
Ezzel elérték, hogy többet nem veszek dubcseket és bár "egy fecske nem csinál tavaszt" eddig fűnek-fának dícsértem a skodát, most meg akit tudok lebeszélek róla
Hibalista
- generátort hajtó szíj
Ide hordtam szervizbe
Patócs - Gödöllő
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Felicia | Következő autója? | ha pénzem lesz: TOYOTA PRIUSZ |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
