A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.2 HTP 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nézd meg hol javíttatod!

Szöveges ítélet

Hibalista

- Maga az autó jó lett volna, ha... Itt jön a ha. Ha nem lenne olyan kiváló márkaszervize. Mert a márkaszerviz gondoskodik róla, hogy visszatérő vendég legyél, ne csak a kötelező szerviz erejéig. - A szerelők teljes hozzá nemértésről tettek tanúbizonyosságot. 15 alkalommal vittem vissza az autót, hogy veszti a vizet. Mindent lecseréltek amihez csak hozzáfértek de a hiba nem múlt el. Persze, mert hengerfejes volt. Már az ötödik alkalommal felhívtam a figyelmüket, hogy a hengerfejtömítés nem okozhatja-e a hibát, mire azt a választ kaptam, vezessem az autót, a javítást meg bízzam rájuk. Azután még 10 alkalommal visszamentem, mire végre rájött valamelyik okos, hogy tényleg hengerfejes a kocsi. Azóta nem jelentkezett a hiba. Érdekes. - Következő gond a vezérműlánc, ami 140 000 Km-nél ugrott és rendbe tette a hengerfejet is.(175 000 Ft) Természetesen a szervíz mosta kezeit, hiszen elmondásuk szerint már cserélni kellett volna. A kocsi vezetett szervízkönyvvel rendelkezik. Nekem kell tudni mikor mit kell cserélni rajta? - Most 30000 Km után ismét ugrott. Nem tudom milyen láncot tettek bele, de furcsa, hogy az első kibírta 140000-ig, míg a második (állítólag gyári alkatrész) már csak 30 000 -ig. - Az apróságokról ne is beszéljünk. Pl. kárpitlebontás. Náluk az a kárpit letépéséből áll. Nehogy már szakszerűen szedjük le. A baloldali fogantyú ahányszor becsukom az ajtót a kezembe marad, szintén egy szervizelés óta. - Apróbb alkatrészeknek nyoma vész, ha nem állsz az autó mellett, amíg a szervizben van. - Gyakorlott, csak ezzel a típussal foglalkozó szerelő pl. nem tudta, hol kell a ködlámpát beállítani. - Összességében a kocsival nem lenne semmi bajom, csendes kényelmes, stabil. Az áráért viszont már lehet autót is kapni. A lelkiismeret nélküli márkaszerviz viszont már más tészta. Az autó gyors leamortizálásának titka.

Ide hordtam szervizbe

Leier Autó Kft.9500 CelldömölkNemesdömölki u. 15.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 170000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Samara Következő autója?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)