A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.2 kombi Spirit 

Az ítélet értékelése
2,5(4 db)

Német szemét, SZ@RKUPAC.

Szöveges ítélet

2005-ben elkövettem azt az orbitális őrültséget, hogy az örökségemből vettem egy akkor új fabia-t. De minek? Eredetileg Toyotát akartam, de az a széria ami nekem tetszik a mai napig is már akkor kifutott, nem volt már szalonban.
Amúgy is a családi megbeszélés után eldőlt új autó lesz. Legalább nem kell félni az "előző tulajtól" meg az előélettől.
Király. Sokat használom ez tény, de elvileg arra való, hogy normális használat során elvigyen ahova kell. Normális használat alatt értem az, hogy a sebességhatárok betartása, az autó szét nem hajtása. Nagyon vigyáztam rá. Mostmár sz@rok bele. Nem kezdem el sorolni a hibákat, mert ideges leszek és kimegyek a garázsba és meggyújtom. Csak nagyjából! A váltó most sem jó, morog , és ahogy gyorsítok egyre hangosabb. A f@sza 195-ös kerekek szétb@sszák a rohadtul kemény dobáló futóművet a hihetetlen jó minőségű magyar utakon. Az ülés olyan "jó", hogy folyamatos 2 óra vezetés után beáll a derekam. Elvileg egy autóra azért tesznek fékeket, hogy meg lehessen állni vele, erre nem tudom, hogy mit tettek, de hogy nem fékeket az is tuti. Hátra nem fér be három átlagos termetű haver. Ami még rohadtul bosszantott, hogy (mi ez a szar német szemét sorjás ge.i?) amikor leszedtem az ajtókárpitot a jobb első ajtóról a fölső éle szabályosan majdnem levágta az ujjaimat olyan éles és sorjás. Mindig zörög, ciripel, nyekereg valami rakás szar az utastérben. Apropó az utastérről jut eszembe a kormánykerék is olyan jó minőségű, hogy kopik mint a radír.
A motor pedig egy erőtlen szar mert nehéz a kaszni.
Nagyjából ennyi, de, hogy valami jót is írjak róla, a hibái ellenére külsőleg (Édesanyámnak, és barátnőmnek is tetszik).
Én már megutáltam és erősen készülök rá, hogyha valamikor meglesz bele az új váltó akkor ELADOM! És tudjátok mit fogok venni? Egy 7-8 éves 1.4-es 97LE-s Sedan COROLLÁT. Amire már 2005-ben is fájt a fogam. Szerintem ahogy itt olvasom a véleményeket a Corolláról sokkal jobban fogok járni egy 200.000Km-es TOYOTA-val, mint ezzel a német FOSTALICSKÁVAL!!!! Ami a képen van az autó.

Hibalista

- Első futóműben a szilentek, lengéscsillapító porvédők, bal féltengely gumiharang (persze akkor már párosan cserélve), izzók elől állandóan, váltó most is "morog", hátsó lengéscsillapítók, katalizátor, összes trafó, elektromos szervó, jobb oldali elektromos ablak komplet csere.

Ide hordtam szervizbe

Inkább hagyjuk.......

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2005
Kényelem (2) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 120. Kölcsönbe kaptam. Következő autója? CSAKIS TOYOTA COROLLA
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)