A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.2 MPI 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Műszaki szemétláda kínai vasból, cseh műanyagokkal

Szöveges ítélet

Amikor először beültem azonnal otthon éreztem magam benne. Az ülését nekem találták ki, azóta sem láttam ehhez foghatót ebben a kategóriában. Az ülőlap hossza miatt a térd alátámasztása nekem nagyon bejött a 176 centimhez.
A beszállást viszont sokáig szokni kellett,mert a fejemet sokszor bevertem.
195/50 R15 kerékkel vettem, a gödröktől az első télen szétvertem a felniket, a legkisebbet is megérezte. Az első két dísztrárcsa is gödrök miatt távozott menetközben az autóról

Hibalista

- 20ezer km:bal első ajtózárba épített mikrokapcsoló-komplett zárcsere zárbetét nélkül-18ezer(ettől mindjárt megjavult a hátsó ajtót nyitó mikrokapcsoló is)60ezer km:teljes fékfelújítás azaz féktárcsák ,fékbetétek ,fékdobok,fékpofák,hátsó fékmunkahengerek 65ezerFt de nem márkaszervizben
- 80ezer km:toronycsapágyak,lengőkar szilentblokkok,stabilizátorrúd szilentblokkok és egy futóműállítás (de nem terepen jártam án az autóval) 50ezerFt szintén nem márkaszervízben
- 100ezer km körül már kezdi enni az olajat a motor!
- 105ezer km fékkapcsoló csere 3ezerFt,a hátsó féklámpa nem látszik és állandó hibajelet ad.
- és a legszebb(amiért lecseréltem és mindenkit lebeszélnék arról hogy valaha is Skoda kereskedés felé járjon) 115ezer km kupplung felső munkahenger dugattyúrúd törése városban és menet közben előjelek nélkül. a dugattyúrúd eredetileg műanyagból készült ugyanis.az autó trailerre került szolnokon, a javítása 3 napig tartott miközben élvezhettem a cserautó szolgáltatást. valami haszna is volt annak hogy márkaszervízben javíttattam a garancia lejárta után is. ami nem volt nehéz, mert egy év alatt lejárt. a javítás kb 40 ezer Ft ba került.
- és miközben eldöntottem hogy megválok tőle, újra megszólalt a két vévvel ezelőtt kicserél toronycsapágy.
- minden skoda tulajdonosnak sok szerencsét kivánok! javaslom a misérejárást és a fohászkodást, hogy kibírja a mai napot.

Ide hordtam szervizbe

skodák palotája- ha jót akarsz ezt mindenképp kerüld el

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

skoda patócs gödöllő-korrekt társaság, be lehet menni az autóhoz és nézni mit cserélnek rajta. a tipushibákról nem tehetnek.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 5
Megbízhatóság (3) Vezetett km 128000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? yaris Következő autója? mitsubishi lancer
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)