Műszaki szemétláda kínai vasból, cseh műanyagokkal
Szöveges ítélet
Amikor először beültem azonnal otthon éreztem magam benne. Az ülését nekem találták ki, azóta sem láttam ehhez foghatót ebben a kategóriában. Az ülőlap hossza miatt a térd alátámasztása nekem nagyon bejött a 176 centimhez.
A beszállást viszont sokáig szokni kellett,mert a fejemet sokszor bevertem.
195/50 R15 kerékkel vettem, a gödröktől az első télen szétvertem a felniket, a legkisebbet is megérezte. Az első két dísztrárcsa is gödrök miatt távozott menetközben az autóról
Hibalista
- 20ezer km:bal első ajtózárba épített mikrokapcsoló-komplett zárcsere zárbetét nélkül-18ezer(ettől mindjárt megjavult a hátsó ajtót nyitó mikrokapcsoló is)60ezer km:teljes fékfelújítás azaz féktárcsák ,fékbetétek ,fékdobok,fékpofák,hátsó fékmunkahengerek 65ezerFt de nem márkaszervizben
- 80ezer km:toronycsapágyak,lengőkar szilentblokkok,stabilizátorrúd szilentblokkok és egy futóműállítás (de nem terepen jártam án az autóval) 50ezerFt szintén nem márkaszervízben
- 100ezer km körül már kezdi enni az olajat a motor!
- 105ezer km fékkapcsoló csere 3ezerFt,a hátsó féklámpa nem látszik és állandó hibajelet ad.
- és a legszebb(amiért lecseréltem és mindenkit lebeszélnék arról hogy valaha is Skoda kereskedés felé járjon) 115ezer km kupplung felső munkahenger dugattyúrúd törése városban és menet közben előjelek nélkül. a dugattyúrúd eredetileg műanyagból készült ugyanis.az autó trailerre került szolnokon, a javítása 3 napig tartott miközben élvezhettem a cserautó szolgáltatást. valami haszna is volt annak hogy márkaszervízben javíttattam a garancia lejárta után is. ami nem volt nehéz, mert egy év alatt lejárt. a javítás kb 40 ezer Ft ba került.
- és miközben eldöntottem hogy megválok tőle, újra megszólalt a két vévvel ezelőtt kicserél toronycsapágy.
- minden skoda tulajdonosnak sok szerencsét kivánok! javaslom a misérejárást és a fohászkodást, hogy kibírja a mai napot.
Ide hordtam szervizbe
skodák palotája- ha jót akarsz ezt mindenképp kerüld el
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
skoda patócs gödöllő-korrekt társaság, be lehet menni az autóhoz és nézni mit cserélnek rajta. a tipushibákról nem tehetnek.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 5 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 128000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | yaris | Következő autója? | mitsubishi lancer |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
