A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1,4 16v gift 5 ajtós 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Minőség, kényelem, ez nem is kisautó?

Szöveges ítélet

Nasszóval a story úgy teljes, hogy az autó nem az enyém, hanem a tesómé, de a pontszámok az én szerény véleményemet tükrözik. Azért merek írni, mert egyrészt ismerem az autó hátterét, másrészt volt szerencsém már kábé ezer kilómétert leküzdeni vele, és hát sokan kevesebb után is írtak már.
Az autó többnyire városban, igen-igen rövid utakon rohangál, nem öregapó hajtja, ebből adódik a fickós fogyasztás.
Egy jótanács: nem érdemes pályán feszegetni a gyorhajtást, mert kb. pont 130-nál van a gazadaságossági határ is belőve, onnan már nagyon zabál. pl.: Budapest-Dunaújváros-Budapest két nap alatt kétszer, végig M6on, egyszer péntek délután, egyszer szombat, tehát egy hardcore városi 10km-rel és egy városi very light Hungária körúttal kiegészítve, a pályán 140-150 között hajtva 9 litert nyelt el a szentem. Nade nem erre találták ki, tehát ezt el lehet neki nézni, állítom, ha az ember betartja a 130-at másfél literrel minimum kevesebbet eszik.
Az ülések kényelmesek, oldaltartás is van, és szerintem a kárpit is okés.
Előtte ( a rövid Ladás kényszerszittyogást nem számítva) közösen hajtott 1,2es comfort C Corsánk volt, ami ugyebár kategóriatárs.. Hát szerintem meg nem kategóriatárs lsd. Corsa 1,2 comfort, "váltót műanyagból?!". Ennek a váltója egy álom, minden finom benne, + fedélzeti computer, klíma,ABS. De ha a pluszfelszereltség nem lenne, akkor is marad az összeszereltség érzése, szemben a lámpaoltás utáni összetákoltság érzésével . Hihetetlen, hogy ez a két autó gyakorlatilag egy árban van!! Ez is, az is 75 lóerő, persze, az egynégyes nyomatékosabb, ez világos, de nem kell megsüketülni 80 fölött, sőt, mint említettem a 150-et is jól bírja, csak akkor már etetni is kell. A Corsa tartós 150nél egy idő után égett szagot kezdett ontani,és senki sem mert megszólalni, de amúgy se lett volna értelme, mert semmit se lehetett volna hallani a motor, a gumik, és a szél ordításán kívül. Pedig a vége 170 annak is..
Sokan egyszerűen halálmotornak titulálják az 1,4 16v-t, mert állítólag 170 ezernél tuti beadja a kulcsot, node bumm, legfeljebb nem hajtja majd addig a tesóm, végül is nem taxi :) :) Persze az is igaz, hogy még van 9 év a hiteléből, szal ki tudja. Vezettem több autóban is ennek a motornak az elődjét 60 lóerővel, és az a perverz érzésem, hogy azok jobban mentek ennél (2000-es ibiza, 1998as polo classic) ez gondolom az azóta megnőtt súlynak, és talán az EuroIIIas normának, nameg talán a váltóáttételezésnek "köszönhető".
Negatívum:
- az elektromos gázpedál. Na az egy tohonya dög szerintem. Persze ha az ember megszokja akkor oké, csak nekem inkább visszalépésnek tűnik a bovdeneshez képest, amit főleg azért nem értek, mert vezettem új Octaviát, meg 5-ös Golfot is, és azokban nem volt ilyen lassú a reakció..
-Ez a második 45 literes tankkal rendelkező autó, amibe sikerült 53 liter benzint belefolyatni úgy, hogy a kútig se trélerrel mentünk. Az első is egy fabia volt :) szóval vicces. Ha nem én magam töltöttem volna bele, meg lennék győződve, hogy átvágtak, dehát láttam!! Persze tudom én, van ott még cső is a tankig, nade a corsába sose ment 45nél több, sőt, a civicbe sem sikerült még eddig, az is 45 literes.

-185 centi vagyok, mögöttem nem szeretnék ülni Görögországig, de persze ez ugyanúgy igaz a G Astrára is, szóval.. ez nem is negatívum.
-Nekem negatívum egy picit, mert én máshogy szeretem: magas az üléspozíció, és kisautóban még sosem voltam ennyire elszigetelve az úttól. (Persze ez lehet pozitívum is, csak más szemszögből kell nézni :)
Hibája nem volt az autónak eddig, azon kívül, hogy picit sokat kellett rá várni, de az persze nem az Ő hibája. Talán még annyi, hogy ez nem egy szerethető haver, csak egy gép, ami elvisz Ából Bébe, de azt megbízhatóan.
Ja, és klassz a hangja, ha pörgeted, egy darabig egész sportosan morog :)
Az anyagok szvsz szépek, ez nem fapad, ettől persze még majdnem minden kopogós, dehát minek kopogtatod? Na jó, az ajtó könyöklő részén lehetne puhább, de még mindig jobb, mint a corsa :)

Minden amit leírtam kisautóhoz képest értendő, mertmivel ez se nem Lexus, se nem Honda Integra.(bárha!)
Kisautóban szvsz ennél jobb nemigen van, talán csak ha mások a szempontok, de akkor meg ebből is van más verzió pl.:RS, vagy kombi. Jó vétel, az egynégyes dízellel talán egy picit még jobb lenne, de sebaj.

Hibalista

- Semmise, komolyan

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 2105 Következő autója? passz, talán egy Octavia lesz majd neki
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)