Mindennapi megbìzható utitàrsam
Szöveges ítélet
Utolag megtudtam 100 000 km felett àtég a hengerfej tömìtése ebbe a hibàba beleestem vàsàrlàskor. Hiba kijavitva. Termosztàt hàz üzemmeleg motornàl fellàgyult és szivàrgott a hütő folyadék. Hiba orvosolva Favorit termosztàthàzba hőgomba beépitve és felszerelve. Utàngyàrtott vika vezérműlànc ha az előző tulaj szerinti adat igaz 30 000 km utàn csereérett. Csere gyàri szettre àràval teljesen elégedett vagyok 15 000 ft/szett. Évente olajcsere shell helix 10w40 2 évente gyertyacsere. Brisk dr 15 tc próbàltam Bosch gyertyàt a Brisk gyertyàval sokkal jobban jàr a motor hideg indìtàs sokkal egyszerübb. Gyàri Sachs kuplung szett nyomólap 175 000 km utàn eltört. gyanusan nem emelt ki a kuplung megfelelően. Nehéz vàltàs. Véleményem szerint egy hasznàlható megbìzható fürge kis autó, eredeti Skoda motorral. Dinamikus gyorsulàs önsúlya és teljesìtménye tekintetében. Nem bàntam meg a megvàsàrlàsàt. 1,2 es htp motoros Fàbiàbol ültem àt. Sokkal megbìzhatóbb. A jelenlegi! A hàromhengeres tàrsa 70 000 km utàn motorgeneràl. Motor orszàgúton haladva minden előjel nélkül lefulladozott.
Hibalista
- Kopó alkatrészek, hengerfej tömìtés, gyàri silàny termosztàthàz
Ide hordtam szervizbe
Àltalàban magam szervizelem, nagyobb munkàk elvégzésére viszem szerelőhöz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 141000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Fabia 1,2 | Következő autója? | Egyenlőre nem tervezem màsik autó vàsàrlàsàt |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
