A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.2 HTP kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindenes útitárs

Szöveges ítélet

2004 októberben már a ráncfelvarott típust sikerült újonnan megvennem.A gyári Matador 165/70 14-es gumikat 400km megtétele után lecseréltem 185/60 14-esre, el?ször téligumiban, majd nyáriban is Fuldára, mert a gyári egy nagy f...s, életveszélyesen csúszik nedves úton, dobálja az autót.
Eddig semmi gondom nem volt a kocsival. Teljesen racionális választás volt a megvétele, kellett egy megbízható és pakolható társ. Jó döntés volt, bár néha azért keveslem a 64 lóer? teljesítményét, de csak akkor, ha nagyon sietnék...általában normál tempójú és sebességhatárokat betartó autózáshoz b?ven elég...a fogyasztása 5.4-6.5 között mozog.
Méretben is megfelel?, pedig nem vagyok kicsi (190cm), igaz mögém nem ültetnék senkit jó szívvel, de ha b?vül a család akkor majd váltok a nagyobbik testvérére...
Hibája eddig nem volt, elég masszív a futóm?ve, de a karosszéria pl. rossz min?ség? földúton néhol nyikorog, de asztfalton semmi...szóval lehetne kissé merevebb. Legnagyobb hátránya a szélérzékenysége, de a gumiváltással ez is mérsékl?dött elfogadtható szintre.
A motor abból a szempontból szerintem kiváló, hogy alacsony fordulaton adja le a nyomatékmaximumát, nem kell pörgetni, hogy menjen, de az érdi emelked? meg se kottyan neki 4 személlyel, csomaggal 5-ösben 140-nel felfelé, tartja a tempót...igaz 2000 alatt elég vérszegény és 4500 felett felesleges nyomni, mivel onnantól csak a hangja n?, ereje már nem...de, ha az ember kitapasztalja az optimális váltási pontokat, akkor megy rendesen...és nem csal a km óra sem 3%-nál többet, óra szerint 178-at bír menni, de azt már nagyon nem szereti, autópályán 130-140 között érzi jól magát...és akkor még nem is fogyaszt egetver?en.

Szóval ár-érték arányban megfelel? autó, bár az extrák ára elég borsos, és egy jól felszerelt darab 3,5-3,8 millió fölé is megy, egyedül az értéktartása nem tetszik, f?leg a skoda 500e ft-os akciója miatt a használt ára is ennyit esett az utóbbi egy évben...

Csak azért 9-es, mert a 10-es autó nincs.

Ui: Mindkét Mentes szervízzel meg vagyok elégedve, bár a ceglédi társaság hozzáállása szimpatikusabb és az áraik is jóval barátságosabbak, mint Bp-en.

Hibalista

- Hátsó rendszámtábla világítás ég?je, 200ft.

Ide hordtam szervizbe

Bp:Mentes

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Cegléd: Ceglédi Autóház Mentes Rt

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Audi 80 tdi Következő autója? Octavia ll kombi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)