Méregzsák
Szöveges ítélet
Király verda volt. Kombi révén jól kihasználható raktérrel, f?leg ledöntött hátsóülés estén. Mind motorikusan, vezetési élményt, ill. felszereltséget (Elegance) tekintve kellemes meglepetés volt. Az 1.4 16V-t "pörgetni" kell, hogy kihozzuk bel?le a dinamizmust, a maximumot, ugyanis kb. 4400/min fordulaton adja le a maxot. A rengeteg kényelmi és biztonsági extrából két -ebben a kategóriában ritka- extrát emelnék ki:
- f?thet? ablakmosó fúvóka
- h?thet? keszty?tartó, ill. kis rekesz vezet? oldalán
Kellemetlenség:
-kb. 2.5 éves kortól (kb. 160 e km után) párszor ok nélkül menet közben(!) leállt a motor.
Hibalista
- -5. ajtó zár (1 hónap után-gariban csere)
- -Bels?leveg? keringet? motor (fél év után-gariban csere)
- -Els? stabilizátorrúdak cseréje ( kb. 2 évesen, kb. 130 e km után...) -a "jó" utak miatt
- -Hátsó leng.csill.ók feletti gumiharangok elszakadtak ( 2.5 év után, de ekkor már kb. 180 e km volt benne!) -szintén a "kit?n?" utaknak köszönhet?en...
-
Ide hordtam szervizbe
Patócs Autóház (Gödöll?) -Istenkirály!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 224000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Octavia 1.6 (1999) | Következő autója? | Ford Focus 1.6 TDCI (2005) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
