A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1,4 MPI 60Le 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Megszereted e cseh remeket :)

Szöveges ítélet

Az autót szalonból vettük, o km-rel. Gyári fapad. 1,4 l-es 60 Le-s VW motoros legalapabb fapad. Semmi extra. Fényezetlen lökhárítók, legdrágább extra a gyári fordulatszámmér? :)
A forma szerethet?, biztonságos és nagy is. Viszonylag kényelmes, magam mögé beférek (188 cm). De csak 4 személynek kényelmes. Igaz személyes rekord 4 feln?tt + két gyerek :) Hátul kényelmetlen lehetett, de az anyós megbírta :)
A VW motor jól húz, 1 esetleg 2 embernél. A felett már érezhet?, hogy elfogyott az er?. Viszont 4, 5 embernél már kifejezetten idegesít?en kevés a motor 60 pacija. Ekkor már a fék sem teljesít elvárhatóan, kissé kevéssé válik. Pedig jól adagolható, határozott nyomásponttal, és kevés er?vel m?ködtethet?.
A kuplung is jól m?ködik. Igazán észre sem venni, ami nem baj. N?knek ideálisan könny? nyomni. Én nagy ffi lábbal inkább a sportos keményebb kuplungot szeretem. Vagyis szeretném.
A váltó átlagosan kapcsolható, közepesen megvezetett szerkezet. Az egyest sokszor nehéz kapcsolni, akadozik, a rükverc pedig kimondottan szar. Már bocs. Alig lehet sokszor hátramenetbe tenni, mert nem veszi, mellé kapcsol. Kedvenc, amikor lenyomom, majd bal el?re beteszem érzetre hátramenetbe, de kiderül hogy 1-ben van. Kész röhely. Ha nem nyomom ki a kuplungot 100%-ig, akkor fokozott a jelenség. De ett?l nem rossz, csak néha idegesít.
Vezetni amúgy nem rossz. Fapadnál 13 collos 165/75 energy saving gumi járt (bridgestone). A szélesebb 14 collos gondolom jobb, ezzel viszont jó a fogyasztás. Rekord az 5,8 l vegyes. De inkább 6,5-7 l az igazi. Télen kb 7,5 körül alakul.
A VW motor miatt sok alkatrészt egy kis odafigyeléssel olcsóbban lehet beszerezni :) Pl Skoda benzinsz?r? kb 14 ropi, addig a tök ugyanaz Polo sz?r? 8 ropi. Hoppá :D Mind a kett? VW ag. Tehát lehet spórolni rajta. Olajat ROWE szintetikust kapott, nagyon jó olaj. Szereti, csak az kell neki. :D
Eddig csak kötelez? volt.

De kell egy kis fekete leves is, mert ez eddig túl szép és jó hogy igaz legyen.
2005 novemberében kigyulladt a motor elektronika control lámpa. Illetve beindítás után sem aludt el. Azán pár nap múlva ez megsz?nt. Majd decemberben újra el?jött, de semmi nem változott. Tehát ment tovább az autó semmi gond nélkül. Most (2006. január els? hetében) viszont elkezdett villogni a lámpa, majd utánna újra világít. Az autó pedig rázkódik mint a kocsonya. Mintha kopogna is. Ráadásul hiába nyomom a gázt, mindíg visszaejti a fordulatot. Ez alapjárattól tart kb 2500-ig, aztán javul a helyzet, de nem sz?nik meg teljesen. Olyan 1500 és 2000 között amikor pörgetem üresben, a km/h mutatója is felugrik egy pillanatra olyan 15-ig, pedig áll az autó.
Remélem valami csatlakozási hiba, mert a lambda-szonda az kb 70, a computer kb 300 ropi. És az sok.
Az autóban most 45ekm van, és már nem garis. Basszus.
Akinek viszont volt már hasonló gondja, az szóljon már nekem, hogy mi volt neki a gond! Tartsunk össze Skodások! :) Az email címem: xgab@citromail.hu
Ha megtudok valamit, majd frissítem az ítéletemet!

Hibalista

- Kötelez? szervízek: Kb. 40000 Ft/év.
- Most még kérdéses, de computer kb 300 ropi nem szeretnénk vagy lambdaszonda kb 70 ropi, inkább ezt sem. Egyel?re kérdéses, majd kiderül és akkor frissítek :)
- Ezen kívül semmi.
- Frissítés1: Kiderült a turpisság! Az egyik henger befecskendezőjét kellett cserélni! 35 ropi + szerelés tán 4. A miskolci márkaszervízben. A kontroll lámpa még világított utánna újra, de egy ismerős kiütötte a hibakódot, azóta semmi. És köszönöm azoknak, akik próbáltak segíteni emailben.

Ide hordtam szervizbe

Multi-Turbo kft
Miskolc
Egészen megbízhatóak, garanciában ?k csinálták a kötelez? szervizet. Talán kicsit drágák.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Egy ismer?s. Megbízható, gyors, jól dolgozik, de csak kissebb szereléseket vállal. Viszont tudja hogy mely alkatrészek csereszabatosak más VW márkákkal ;)
Viszont csak 9 mert nem tud mindent javítani :)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? kétütem? varnyú :) Következő autója? nekem bejön az új Colt.
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)