Megbízható szürke cskoda
Szöveges ítélet
A 68Le nem teszi izomgéppé, de a mai autókhoz képest többet hoztak ki még ebből. Soha nem hagyott ott sehol, és ez fel sem merült bennem.
A kormány és a váltó remek, a futómű elég kemény, de ez nálam inkább előny volt. A bal első izzó cseréje házilag nehézkes az akkumulátor miatt.
Nagyon szeretem, ami hiányzik az a klíma, és néha jó lenne egy kicsit erősebb motor (100 felett már nem éppen fürge, és 130-nál a motorzaj hosszútávon kezd bántó lenni).
A kilóméterórája elég sokat csal, ezért volt lehetséges, hogy Németországban óra szerint 190km/órás sebességgel volt képes haladni (talán egy kis lejtő is segítette). Sok apró kényelmi dolog van benne (1999-es konstrukció), mint például az ablakot gyújtás nélkül is fel lehet húzni, vagy a bezáráskor kulccsal.
A gyárilag beépített hangszórók türhetőek, az ülések pedig hosszabb úton is kényelmesek. A belső műanyagok kicsit már kezdenek nyikorogni, de korához képest meglepően jól van összerakva.
Hibalista
- Vízhőmérő gomba - Fedélzeti komputer - Termosztát
Ide hordtam szervizbe
Benyó autószervíz (Nyíregyháza)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 138000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mazda 3 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
