A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.2 htp 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható kávédaráló

Szöveges ítélet

Az autó a szalonból került a családba nagyapámhoz, az egész előélete ismert volt számomra. Nem is volt kérdés, hogy családban maradjon-e. Miután hozzám került, új munkahelyem, és egy távkapcsolat miatt havi 2400 km körül ment bele a második évében. El is kezdte enni a sok kilométer a kopó alkatrészeket.

Nagy kiadással járó szervize nem igazán volt, inkább csak sok kicsi, de épp a sok szerelő látogatás bírt arra a belátásra, hogy közelebbi munkahelyet kéne keresni. Amint megvolt, és össze is költöztünk párommal, a havi megevett kilométerek a szervizlátogatásokkal együtt drasztikusan elkezdtek fogyni.

Sokan mondják, hogy az 1.2-es motor nem a legjobb konstrukció (beég a szelep, átugrik a vezérlés, gyenge, stb), nekem egy vezérléscserén kívül nem kellett megbontani a motort soha (azóta is családban van az autó, és azóta sem kellett turkálni a motorban). Gond nélkül megjárta Horvátországot 5-6 alkalommal is pályafutása során, ami szerintem igen elismerendő teljesítmény. Olajból egy cseppet sem eszik, a vizet nem issza. A gyengeség viszont igaz, de a fabia nem is arra lett tervezve, hogy letoljon vele az ember mindenkit az útról. 64 paciból állt a ménes, de szerintem első autónak kiváló volt, és a megbízhatósága szerintem kiemelkedő.

Otthagyni az út szélén egyetlen alkalommal hagyott ott. Az M3-ason jöttünk haza 2018 nyarán Miskolc felől, amikor előzés közben kaptam egy defektet a bal hátsó kerékbe. Akkor egy laza órás piknik után a pálya szélén jött a sárga angyal, aki elvitt minket a legközelebbi gumishoz. Sajnos ott csak téli gumit tudtak adni csere gyanánt, amivel haza tudtam döcögni. Az első utam a gumishoz vezetett másnap, akivel kicseréltettem a tengelyen lévő gumikat.

Nagy fejlesztési dolgokat nem igazán csináltam rajta, volt egy rádiócsere, meg beépítettem hátra hangszórókat, mikor kicseréltem az elsőket. Ez az a kivitel, amiben van klíma, de az ablak nem elektromos. Terveztem beépíttetni, de végül nem valósítottam meg.

Hibalista

- Kerékcsapágy, Ékszíjtárcsa, Klímahűtő, kopó-fogyó alkatrészek (fék, futómű szilentek, stab pálcák, stb.), kipufogó

Ide hordtam szervizbe

Ismerős

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 59000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Mazda 3
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)