A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1,2 12V HTP sedan 

Az ítélet értékelése
2,3(3 db)

Megbízható, és nem Suzuki

Szöveges ítélet

Igazából fél évig vadásztam rá. Már előtte is gyakran vezettem egy szedant, de kellett már egy saját. Az új nem tetszett a pénztárcámnak, bár kecsegtetett, h a gyártás leállítása után a díler még piacra dobott 100 db 1,2est, de még ez is drága volt.
A bazárban már megszerettem. Megvolt mindene, ami nekem kellett: 2 légzsák, szervó, ABS, el. első ablakok és tükrök. A fűthető ülések már csak hab volt a tortán. Hátrányt csak a színe jelent, sötétkék metál, ami csak a szalonban volt először és utoljára szép, de úgyis arra van, hogy használjuk. A motorháztetőn van 1 szándékos karcolás kulccsal, hiába, sok a köcsög. Az első dolog egy vontatóhorog, amit azért kapott, h a parkolni nem tudók erre akadjanak fel, az egyik szomszéd nő rendszeresen ráakad, rengeteget megspórol egy ilyen görbe vasdarab. Ez egy igazi városi autó, jól kiszámított fokozatokkal, nyomatékkal, alacsony fogyasztással. Produkáltam már vele 5 liter alatt vegyes fogyasztással. A HTP nem vicc, tényleg a magas fordulatokat szereti, az 5öst csak 80 fölött kell berakni. Nem szereti tartósan a sztrádát, 130 fölött hajlamos úszni a hátulja. Tágas, elöl, hátul nem ülök benne, magamnak vettem. A fék erős, megfogja ezt az 1 tonnás vasat, az abs pedig gyakran megmenti a töréstől. A csomagtartó hatalmas, a padló alatt elfér rengeteg plussz szerszám is.
Néhány hasznos tanács: hogy el ne lopják, kell bele egy megbízható védelem, nekem a zederlock nagyon bejött. Az égőket ajánlatos páronként cserélni, ég nem találtam tuti márkát, és mivel Szlovákiában éjjel-nappal világítani kell, ez fogyó eszköz. A márkaszervízt el kell felejteni, feleslegesen drága. Egy megbízható szerelő, és eredeti alkatrészek - nem kell több. A pozsonyi utak és az előző női tulaj hagyott nyomot, lengéscsillapító és stabilizátor cserével könnyen orvosolható. Ajánlatos 75 000nél kitisztítatni az üzemanyagrendszert, a lambdaszondát, és nincs gond, h nem indulna. Az olajcserét nem szabad elbliccelni, és a motor meghálálja. Nem kell lendületből autózni, viszont ez nem egy leszorítós autó. Aki vagánykodni akar, vegyen 1,9es TDI-t. Az 1,2es modellnél ne akarjunk klímát, mert a volgások bevillognak mögöttünk, de egyébként aki olcsó, könnyen fenntartható és megbízható napi társat szeretne, az nyugodtan válassza, mert a Suzuki a ti autótok.

Hibalista

- nem szabad hagyni elromlani semmit, ha valami beteg benne, azt már előtte jelzi
- fővárosi használat miatt 80 000nél első lengéscsillapítók, stabilizátorok
- a tompított világítás égői

Ide hordtam szervizbe

két utcányira egy szerelő srác, megkéri az árát, de korrekt

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 72000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? tuti, hogy skoda, talán Skoda Octavia
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)