Masszív kis vas,de elektronikus szemét.
Szöveges ítélet
Hogyan is kezdjem.Favoritom volt előtte 198 ekm-t futott, de semmi komolyabb gondom nem volt vele.Megláttam egy kereskedésben,becseréltem, de utólag megbántam.(Lásd, javítási lista) Valószínüleg ott követtem el a hibát, hogy un."első szériás" kocsit vettem,a típusbetegségek miatt, amelyek az én autómnál sorban előjöttek. A motor a régi OHV-s skoda blokk fiatalított verziója, 68 Le.Zömében városaban használom,fogyasztása 7-8 liter közötti.A szervó, a váltó a kuplung szuper! A futómű kicsit katonás, de nem rossz. Akaszni nagyon masszív! Egy karosszériás ismerősöm azt mondta, hogy a tevezők egy picit túllőttek a célon.Egy japán furgonnak nincs ilyen erős alváza! Az ülések viszont hosszú útra alkalmatlanok!mindent összevetve nem rossz kis kocsi, csak nem kellet volna telerakni elektronikával, pláne ilyen vackokkal.
Hibalista
- 1,Akku.(5 évet bírt)
- 2,hátsó lambaszonda(utángyártott 8eFt)
- 3,hűtőviz hőfok-jeladó(5 e Ft)
- 4,kormányszervó elfordulás-szög jeladó(26 eFt)
- 5,olajnyomás érzékelő(2,7 eFt)
- 6,motovezérlő computer megbolondult(55 eFt)
- 7,termosztát(3,5 eFt)
- 8,főtengely szimmering csere(600 Ft)
- 9,lengőkar szilent csere(1,3 eFt/db)
Ide hordtam szervizbe
Egy tényleg profi csapathoz szoktam vinni, ha gond van.
Címük: Gelénes (Szabocs Szatmár Bereg megye) Kósateam.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Márkaszervizben semmihez nem értenek, csak lehúzásról szól a játék!
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 21730 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Favorit | Következő autója? | Talán suzuki, vagy honda |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
