Lomha jószág
Szöveges ítélet
Hosszú elmélkedés után döntöttünk mellette.Mert hát mégis csak félig VW.A kevés kilométer ellenére volt baj vele.1000km után berezonált a kormány,de ezt csak hideg motornál tette.Visszavittem a márkaszervízbe és átvizsgálás után (természetesen nem találták meg a hibát)vállvonogatással elintézték az ügyet.A második eset,amikor tankolás után indultam volna,a szervórásegítés egyszerűen megszűnt az autóban.Gondoltam félreállok,így szervó nélkül sehova nem tudok menni.Hátramenetbe kapcsoltam és mintha csak egy öreg teherautó kormányát tekertem volna.A Shop mellé húztam a kormányt,és leállítottam a kocsit.A kutas srác azt hitte a kormánymozdulataimról hogy ennyire kezdő vagyok.Mondtam neki hogy megszűnt a szervó.Újraindítás után mintha semmi baja sem lett volna,visszaállt a szervókormány működése.Elvittem a márkaszervízbe,ők átvizsgálták a szervót,de semmi problémát nem találtak.Következő probléma a fékekkel adódott 3000km után,észrevehetően beljebb fogott a fék.Márkaszervízbe már nem mentem ezzel a problémával,mert az autót eladtam.A motor 3000-es fordulatnál kelt életre.
Hibalista
- Fék beljebb fogott
Ide hordtam szervizbe
Mátra Autóbázis Bátonyterenye(megszűnt)
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 3500 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 120 | Következő autója? | Swift |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.9/10) |
