Kitartó jószág
Szöveges ítélet
Két év tartós használat során nem volt kellemetlen tapasztalatom. Mivel éves szinten 45000 km körül kap a kocsi, ezért számomra a legfontosabb a gazdaságos üzem volt a választásnál, és az eltelt idő és kilóméterek bizonyították, hogy jól döntöttem. (90 -110 közti normál hajtás mellett 5,6 - 5,8 literes fogyasztást produkál, ki lehet számolni, hogy éves szinten mennyit spórol egy 6 - 6,5 literes fogyasztású modellhez képest). Persze ez nyilván kompromisszumokkal jár a menetteljesítmények terén ("teherautós" gyorsulás, 110 -es tempó felett megnő a motorzaj). Bár városban meglepően rugalmas.
Az utastér olyan amilyen, ebben a kategóriában nem kell csodákat várni. A műszerfal borítása meglepően jó, a kárpit starapabíró, az illesztések, az összeszerelés minősége jó. Ezt a minőséget VW polo felirattal lényegesen drágábban mérik.
Összefoglalva nem egészen 2 év és 81000 km után lényeges meghibásodás nem volt, nem zörög, nem csöpög, nem lötyög...
Hibalista
- 4 alkalommal kellett első fényszóró izzót cserélni.
- 65 és 75 e km között egy "gyengébb periódusban" a légzsákvisszajelző többször is világított, de orvosolták garanciában.
Ide hordtam szervizbe
Karg Mobil Kaposvár
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 81000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Samara | Következő autója? | Skoda valami ...szerintem |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
