Kicsi vagány...
Szöveges ítélet
Szeretem ezt a kocsit! Tele van minden földi jóval. Sportline széria, benzines változat, jól fölszerelt kocsi, 2.9 milla áron.
Jól megy ha kell, a vége 200 fölött egy picivel óra szerint.
Egyetlen hibája a fogasztás. Nekem városban 9l
Városon kivül 7-7.5l (120-130) A golfom 10l simán benyelte,gondoltam ez ujabb fejlesztés biztos kevesebbet eszik. Hát nem nagyon! De viszont jobban megy.
Volt egy nagy eso, az utakon állt a viz.Néhol akkora hogy a motor alja beleért.Ennek következménye hogy reggel járó motornál nem lehetett sebességbe tenni.Assistance segitett. Tanulság: nem tengeralattjáró :)
Eltelt egy év, a következő a tapasztalatom:
Motor: 13000-nél volt olajcsere (total quartz 9000 5w40), az olajat abszolút nem ette. Gyakorlatilag hibátlanul működik. Ismerősöm Skodánál dolgozik, ő mondta, hogy a 100 LE-s motort 50000 km körül gyűrűzni kell, mert enni fogja az olajat. Remélem ez nem lesz igaz, csak akkor ha esetleg valaki nagyon széthajtja. Én nem hajtom.
Gyakorlatban 3000-ig nem nagyon megy, afölött kel életre. Onnantól jól megy, de akkor már nagyon kajál. Én 50-nél 5.-ben megyek vele. Nem rángat, de nem is megy sehova, de így takarékos.
Váltó: nagyon precíz, pontos, nincs bajom vele. Sebességet mindig veszi.
Futómű, fékek: szerintem alap állapotban is elég feszes a futóműve, én az enyémbe sportrugókat raktam, lejjebb ült 40 mm-rel. Így már majdnem hogy kemény, viszont mintha zsinóron húznák a kanyarban. Amúgy nem került annyival lejjebb, hogy bárhol is felakadna.
4 tárcsa van, elég harapósak, egyedül az abs nem tetszik, mert nagyon érzékeny. A legkisebb úthibánál már bekapcsol és jelentősen nő a fékút.
Fényezés: nagyon érzékeny. Ha hozzáér a kabát zipzárja, vagy bármi más, mindjárt látszik a karcolás.
Fogyasztás: 10000 km után beállt a fogyasztás. Városban 9l úgy, hogy tojás van a jobb lábam alatt. Bár javít valamit a kisebb téli kerék (175/70R14) de ekkor a hideg miatt eszik többet. Városon kívül 100-120-nál 6-6,5l, 140-nél 8l, érdekesség hogy 200-nál 20l a számítógép szerint. Bár ezen nincs mit csodálkozni...
Amúgy nem zörög, nem csörög semmi, minden úgy működik ahogyan kell. Remélem így is marad. Ja, és nagyon olcsó a fenntartása.
Hibalista
- Kuplung. Igazábol nem romlott el,csak a viz miatt megtapadt.
- A szervizben sebességbe tették, majd ráinditóztak.És már kész is.
Ide hordtam szervizbe
Tárkány autóház Szeged
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
IKESZ Szeged
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Golf III | Következő autója? | altea,octavia |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
