Kék Villám
Szöveges ítélet
Skoda: simpli clever - mindenkit lever. Na jó nem is, de jól hangzik. Hogy miért volt kétfajta kék a 4 alapszín között máig sem értem. Én a sötétebbet választottam, nem bántam meg, tetszik ez a szín. A vájlingkék nem valami szép. Gyorsulás. Hát igen, most lehet nagyképűen hangzik... nem sokan tudnak megelőzni a pirosnál... úgy 50-ig. Dehát városban nem is szabad többel menni. Nem hittem el hogy tényleg 18 mp alatt gyorsul 100-ra, megmértem. Tényleg annyi... de az érzés... legalább 2 másodperccel kevesebbnek tűnik. Aki eddig beült mind fikázta az ülést. Én még sosem szálltam ki belőle fájós derékkal. Pedig volt hogy 600 km-t mentem vele. Hátul kicsi a lábtér (állítólag). Nem tudom, engem nem zavar, sosem ültem még hátul.
31.000 km van benne, 7 liter az átlagfogyasztása. Az egyik ajtókárpit kicsit zizeg. De csak mióta beszereltem a gyári központizárat. Sajnálom hogy annakidején nem kértem bele elektromosablakot. Összességében nagyon meg vagyok vele elégedve. Nagyon könnyen vezethető komfortos kis masina. A kötelező szervízen és egy izzócserén kívül semmi nem volt még vele. Én pont a motorváltáskor vettem, de egyáltalán nem bántam meg, hogy nem az ősrégi skoda motorral kértem.
85.000 km van benne. Tavaly elromlott a motor belső hőmérő, aztán egy trafó elszállt. Jelzem ez azután történt hogy az egyik gyertya is beadta a kulcsot 58.000-nél. Pedig a gyári előírás szerint 60-nál kell cserélni. Egyik szerelő szerint ettől eszállhatott a trafó, másik szerint nem. Bár ahogy nézem a trafó a VW csoport gyengéje... Mindegy, legközelebb hamarabb cserélem mint az előírás. Átlagfogyasztás a 85.000 km alatt 7.2l volt. Azér most már zörögnek a kárpitok. De én ezt betudom a kétszeri leszedésüknek.
No hát végül is 101.000 km-el lett eladva. Megsirattuk... Én nagyon szerettem, és persze a nejem is. Egyszer hagyott cserben, meghalt az akksi - 6 évesen. Az én hibám, minek vártam a csodára. Pedig idén nagyon rendbe tettem. Új akksi, lambdaszonda, lengéscsillapítók, szilentek, hátsó fék.
Jól járt vele aki megvette - Romániában. Használja legalább annyi örömmel és szeretettel mint mi.
Hibalista
- Motor belső hőmérő 5.000 Ft - Gyújtó trafó 12.000 Ft - Első fékbetét 15.000 Ft - Lambdaszonda 36.000 Ft - Lengéscsillapítók (4db) 50.000 Ft - Flexibilis cső 8.000 Ft - Hátsó fékpofa 8.000 Ft
Ide hordtam szervizbe
Dunaújváros - Mentes és Társa
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 101000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Skoda Octavia II |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
