A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.2 HTP 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kék Villám

Szöveges ítélet

Skoda: simpli clever - mindenkit lever. Na jó nem is, de jól hangzik. Hogy miért volt kétfajta kék a 4 alapszín között máig sem értem. Én a sötétebbet választottam, nem bántam meg, tetszik ez a szín. A vájlingkék nem valami szép. Gyorsulás. Hát igen, most lehet nagyképűen hangzik... nem sokan tudnak megelőzni a pirosnál... úgy 50-ig. Dehát városban nem is szabad többel menni. Nem hittem el hogy tényleg 18 mp alatt gyorsul 100-ra, megmértem. Tényleg annyi... de az érzés... legalább 2 másodperccel kevesebbnek tűnik. Aki eddig beült mind fikázta az ülést. Én még sosem szálltam ki belőle fájós derékkal. Pedig volt hogy 600 km-t mentem vele. Hátul kicsi a lábtér (állítólag). Nem tudom, engem nem zavar, sosem ültem még hátul.

31.000 km van benne, 7 liter az átlagfogyasztása. Az egyik ajtókárpit kicsit zizeg. De csak mióta beszereltem a gyári központizárat. Sajnálom hogy annakidején nem kértem bele elektromosablakot. Összességében nagyon meg vagyok vele elégedve. Nagyon könnyen vezethető komfortos kis masina. A kötelező szervízen és egy izzócserén kívül semmi nem volt még vele. Én pont a motorváltáskor vettem, de egyáltalán nem bántam meg, hogy nem az ősrégi skoda motorral kértem.

85.000 km van benne. Tavaly elromlott a motor belső hőmérő, aztán egy trafó elszállt. Jelzem ez azután történt hogy az egyik gyertya is beadta a kulcsot 58.000-nél. Pedig a gyári előírás szerint 60-nál kell cserélni. Egyik szerelő szerint ettől eszállhatott a trafó, másik szerint nem. Bár ahogy nézem a trafó a VW csoport gyengéje... Mindegy, legközelebb hamarabb cserélem mint az előírás. Átlagfogyasztás a 85.000 km alatt 7.2l volt. Azér most már zörögnek a kárpitok. De én ezt betudom a kétszeri leszedésüknek.

No hát végül is 101.000 km-el lett eladva. Megsirattuk... Én nagyon szerettem, és persze a nejem is. Egyszer hagyott cserben, meghalt az akksi - 6 évesen. Az én hibám, minek vártam a csodára. Pedig idén nagyon rendbe tettem. Új akksi, lambdaszonda, lengéscsillapítók, szilentek, hátsó fék.

Jól járt vele aki megvette - Romániában. Használja legalább annyi örömmel és szeretettel mint mi.

Hibalista

- Motor belső hőmérő 5.000 Ft - Gyújtó trafó 12.000 Ft - Első fékbetét 15.000 Ft - Lambdaszonda 36.000 Ft - Lengéscsillapítók (4db) 50.000 Ft - Flexibilis cső 8.000 Ft - Hátsó fékpofa 8.000 Ft

Ide hordtam szervizbe

Dunaújváros - Mentes és Társa

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 101000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Skoda Octavia II
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)