A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.2 12V HTP Combi Classic Cool 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kedves lomha családtag

Szöveges ítélet

Eredetileg családi autónak lett véve, de a válás bekavart, így a használata is háttérbe szorult. Belvárosba nemigen használom, oda bevisz a metró, munkába meg kiránduláshoz van használva.
Összességében kedvelem! Nem versenyautónak vettem és nem is az, de közlekedőedénynek megfelel. Annak ellenére is, hogy Zirc környékén otthagyott egyszer az út szélén a gyújtótrafó kipurcanása miatt, nem mondanám megbízhatatlannak. Mindig pöcc-röffre indul, városban 6.5-7, országúton 100-nál 5, 120 tempómattal két emberrel kevés motyóval 6 liter alatt tartható. Képes az 5 liter alatti fogyasztásra is, de ahhoz nagyon oda kell figyelni és egyedül kell ülni benne. A motor télen elég lassan melegszik, de ha már meleg fűt rendesen. A légkondi használat majd egy liter pluszt jelent, városban meg egy kicsit többet. Betudható a 64 fáradt ló erejének. (Ne csodálkozz, 4 fok alatt be sem kapcsol a légkondi gyárilag.) 2500-as fordulatszám felett a pacik "megtáltosodnak", de nagy dinamikára nem kell számítani. Autópályán megfontoltan kell előzni, csakúgy mint országúton. Azért is ajánlom a tempomatot, mert sokkalta egyenletesebben tartja a sebességet, mintha a mutatót odaragasztanák.
A beltere egyszerű nem ingergazdag, de funkcionális, minden megbízhatóan működik. A csomagtartó marha nagy, ledöntött ülésekkel akár bármit is el lehet vinni.
Persze az ember szeretne egy nagyobb még kényelmesebb autót, de minek ha ez itt van? Futásteljesítmény még bőven van benne, így a csere sem sürget. Állapota kitűnő a legutóbbi futómű állításkor (két hónapja a pesti utak miatt) is készíttetem állapot felmérést és az is ezt bizonyítja. Rozsda nyomokban sincs kivéve a kipufogó dob és egy összekötő bigyó, de majd csere és megy tovább. Amíg bírja.
A kötelező bizti állandó átkötéssel, régebben újrakötéssel elviselhető szinten tartható, a súlyadó adott, de nem sok.

Hibalista

- Gyújtótrafó 40 ezernél, a kiérkező autóklubos aztán a vezetéket is megfüstölte csatlakozóval együtt mert rossz biztit rakott bele. Egy trafó csere kellett volna, de kértem hogy mind a hármat cseréljék ki! - Első futómű hátsó nagy szilent mind két oldalon kétszer eddig, most megerősített lett bele rakva. - Bal első ajtó központi zár kapcsoló, de ezzel együtt lehet élni, csak néha menet közben bezár, engem nem zavar. - Hátsó ablakmosó fúvóka elporladt, azt pótléklámpával együtt csere, mivel benne van. - Csomagtér ajtó nyitó kapcsoló gumija szintén elporladt, csere kacsolóval együtt. - Egy akku. Jelenleg a második van benne 9 éve, Bosch és emelt 54 Ah nem a gyári 44 Ah. - Első fékpofa és tárcsa csere, mivel a gyári pofa olyan kemény volt, hogy megette a tárcsát. - Kétszer lett cserélve eddig a fékfolyadék is. - Rakattam bele tempomatot, azóta a térdem sem fáj hosszú utakon :) - Olajcsere, olaj levegő és pollen szűrőket magam cserélem mindig időben, csak úgy mint a vizsgáztatást is magam intézem. - 36000-nél a fojtó szelepet koromtalanítottam! - Évente egyszer azért látja szerelő is, hogy átnézze. - Jelenleg a harmadik gumi garnitúrát fogyasztjuk egy éve, most négy évszakost michelin crossclimate 2

Ide hordtam szervizbe

Kwik Fit 1137 Budapest, Béke utca 127. Korrektek voltak, panaszt nem tudok írni. 1106 Budapest, Kerepesi út 119. Itt a légkondit töltötték fel 2021 nyaránAutómentő Veszprém - Autó-Motor Ódor Bt. Veszprém, Tüzér u. 87, 8200 ide trélerezték be a trafó hiba miatt és itt is lett megjavítva. Gyors korrekt

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Autópont24 1148 Budapest, Fogarasi út 11. Egy éve ide viszem eddig kétszer, egy futómű állítás majd csomagtérzár csere pótféklámpával együtt

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 17 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift 1.0 GL (2000 évjárat) Következő autója? Skoda Octavia vagy Seat Leon de nem mostanában
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)