Kategória legjobb választása
Szöveges ítélet
Remek autó, ár-érték arányt nézve. Kategóriájához képest elégséges tér, csomiba befér legalább a babkocsi, nemúgy egy redvás lépcsőshátúba (pl. Audi A6 lim.-ba bele kellett tuszkolni és a gumikédert legyűrte a babkocsi). Marhajól felszerelve: Xenon, tempomat, ASR-ABS, klíma, el.kütyük, multikulcs, stb. Jól húz 4e felett, de addig szerintem a 8szelepesek jobban mennek, na akkor érezni a 100lovat. Szvsz egy feltöltő elkelne rá :-).
De a fogyasztás csodás, 90-nél 5,2 L./100, város 8 L. ASR kitűnő volt most a téli fagyokban, írányítható maradt. Xenon (mosóval együtt, nem utós gagyi) meg pírit mocskosul, és még az égőt sem kellett cserélni. Komfortindex (pöccre-3villantás) a tempomattal hálás dolog, futómű elég fezses, váltó nagyon pontos. Jófogású a bőrrel bevont kormány váltókar. Gyári 8 hangszóró remekül szól, igaz az utólagos CD-vel párosítva. Ideális autó kiscsaládosoknak is, habár mi most gyarapodtunk 4főre, ahol már elkél egy nagyobb - csakis kombi - autó. Remek autó.
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 165000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Thalia 1.4 fapad | Következő autója? | Skoda Octavia RS-dízeles, váriánt |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
