Inkább szeretlek, mint nem
Szöveges ítélet
Összességében szeretem. Kicsi, aranyos, városban elég fürge (1 személlyel) Autópályán már kevésbé. Fogyasztása elfogadható, bár er?teljesen függ attól, hogy a család melyik tagja vezeti. A fék az tényleg nem a legjobb része az autónak. Városban elmegy, de autópályán hirtelen ne nagyon próbáljuk megállni. Bár szerintem egy 185 gumival jobb lenne.
Alapjáraton a motor egyenetlenül jár, ez tény, már sok helyen olvastam. De nem alapjáraton használjuk, így ez nem zavar túlzottan.
Az igazsághoz tartozik, hogy városi autóként használjuk - erre a célra megfelel. Nyaralni a négytagú család Octaviával jár.
Hibái: Zörög a m?szerfal: Elvittük szakszervízbe (AMAKO Üröm). Szeretném hangsúlyozni a SZAK szót. A hiba javítása: Hangosítsuk fel a rádiót, és akkor nem halljuk hogy zörög. Ennyit foglalkozott vele a SZAK szervíz! Köszönjük!
Másik eset az AMAKO SZAKszervízben. Mivel a feleségem vitte az autót, a szaki óriási mellénnyel, arogánsan állt az ügyfélhez. Id?szakos szervíz volt, kihozza a szaki a m?helyb?l az ékszíjat, hogy repedezett, cserélni kell. Renben, cserélje. A szervíz után egy héttel beülök az autóba, fura hangot ad. Motorház fel, nézegetem. A SZAKszervíz hatalmas mellénnyel megáldot SZAKembere úgy rakta fel az új ékszíjjat, hogy a két tárcsán egy bordával el volt csúszva. Az új ékszíj széle megnyúlt, mert keresztbe futott, miközben kattogott. Gondoltam visszaviszem a SZAKszervízbe a SZAKemberhez, hogy lehet viszavennie az arcából, de úgy döntöttem, hogy kár az id?ért és a benzinért. Megigazítottam magam. Azóta az AMAKO SZAKszervízt messzire elkerültem, pedig közel van. Javítsák a más autóját, ne az enyémet. Inkább elmentem a város másik végébe Derzbach-hoz. Eddig ott nincs gond.
Elromlott a termosztát: Nem melegedett fel a víz még 100km után sem. Nem nagy ügy, kicserélték.
Szétmentek a tabilizátor-rúd m?anyag perselyei: Csere (40ekm-nél). Itt az autó védelmében szeretném elmondani, hogy aki járt már a Szentendrei úton, az ezen egy csöppet sem csodálkozik. Mi minden nap ott járunk.
Kerékcsapágyak: Mivel az autóval legtöbbet a feleségem jár, ha néha vezetem rögtön észreveszem ha valami nem stimmel. A tavasszal a téli gumi cseréje után beleültem és felt?nt, hogy nagyon zajos az autó. Gondoltam, más a gumi. Beleülök egy hét múlva, olyan hagot adott mint a kukoricadaráló. Nem vagyok autószerel?, de úgy gondoltam ez csapágyas. Irány a Botos autószervíz - csak jót hallottam róla, (eddig) és nem olyan drága, mint a szakszervíz. Felemelik, megvizsgálják, mondják, hogy az autónak semmi baja. Eltelt két hét, közben a feleségem használta, megint beleülök - egyre hangosabb. Irány a Botos szervít, feleségem er?sködik, hogy ez bizony hangos. Hívják a f?nököt. Beleül, megy vele 200m-t. Hát ez bizony csapágyas. Ezek után elvittük a Seat szervízbe kicseréltetni a csapágyat. Ekkor 50ekm volt benne. De ezt a hibát is a Bp-i utak rovására írom.
Ha lecserélném az autót, az új is Fabia lenne.
Hibalista
- 1. Els? futóm?, stabilizátor kar. Szétmentek a m?anyag perselyek.
- 2. Termosztát
- 3. Bal els?, jobb hátsó kerékcsapágy
Ide hordtam szervizbe
AMAKO Üröm
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Derzbach
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 54000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Aleko | Következő autója? | Fabia |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
