Igénytelen autó idegesít? hibákkal
Szöveges ítélet
Kötelez? szervizen és a hibáin kívül az autó igénytelen, csak benzin kell bele.
A fogyasztása szerintem sok: 7,5-8 liter (Ugyanabban a "cip?ben": Toyota Hiace: 9-10 liter, Peugeot Boxer: 10-11 liter - ezek az értékek rakottan értend?k), de sokak szerint ennél a motornál ez a normális.
Menetszél csodákra képes 70 km/h-tól, ha valamelyik hátsó ablak le van húzva.
Hibalista
- 1. év:
- 1. hiba: Jeladó csere (gar.) - Folyamatosan lefulladt, nem húzott (mint a régebbi autóknál, amikor csak 2-3 henger ment).
- 2. hiba: Alapjáraton a motor dadog, a kocsiszekrény érezhet?en rázkódik - ezt még mindig nem tudták javítani, állítólag ez természetes ennél a motornál és a computer vezérlésnél - szerintem nem.
- 3. hiba: M?szerfal zörög - sajnos nem bírta ki az els? telet, ez szintén természetes.
- 4. hiba: A gyári CD lejátszó az Adat track-et is fel ismeri, de legalább csöndbe van, amikor a track-et játsza le és nem sípol - ez a Skoda magyarországi képviselete szerint nem hiba, mivel csak én jeleztem a hibát (magyarán, ha az összes tulajdonos jelzi a kifogását, akkor hiba, ha csak egy, akkor nem), ez hiba az összes gyári lejátszóra igaz típustól függetlenül. A hiba a szerviz által fikázott "kékpont"-ba nem jelentkezett.
- 2. év:
- 1. hiba: Stabilizátor kar csere (~40.000,- Ft) - A bakelit határoló nem bírt ki 30000 km-t, elrepedt (A Porsche Hungária bevállalta az anyag 70%-át, de a munkadíjat nem - mondván az autó nem garanciális (Kérdésem, akkor az anyag 70%-át miért vállalta be). Állítólag itt "teszteltek ki" a VW új stab. karját - sajnos nem jött be).
- 2. hiba: Bal hátsó ajtó beázott (Javítás módja: szélvéd? ragasztó - "ez se ereszti át a vizet").
- 3. hiba: Pollensz?r? csere, azóta f?képp a pollensz?r?nél jön a leveg?, nem a szell?z? nyílásokon.
- 3. év: (Kötelez? szervíz júliusban)
- 1. hiba: Es?s, havas id?ben az összes keréknél a futóm? recseg, ropog - szilent cserék?
- 2. hiba: Ötödik ajtó zörög, csörög.
Ide hordtam szervizbe
Palota Automobil:
Fényez? és karosszériam?hely: 0, ha lehet ilyen osztályzatot adni.
1. javítás: Ötödik ajtót kellett fényezni, mert összekarcolták, sikerült a sérülésre "ködölni", nem pedig az elemet "telibe" fújni, azóta az ajtó két szín?.
2. javítás: Els? szélvéd? csere után sikerült úgy beállítani az ablaktörl? lapátokat, hogy a bal oldali "szétverte" a fényezést - rekció: felajánlották a javító stiftet 1.000 Ft-ért, és megkérdezték, hogy miért nem az átvétel után közvetlenül szóltam (Szélvéd? csere után 3 hétig nem esett az es?).
Szerviz:
Amit tudtak, azt orvosták, de sajnos ?k is megpróbálják lehúzni az embert - a stab. kar miatt volt egy vitám a munkafelvev?vel.
Egyébként mindenki kedves, akivel találkozik az ember.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 39000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 105S | Következő autója? | Toyota Corolla |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
