Idegbeteg majomköször? (kis p*cs)
Szöveges ítélet
Az autó már nem ázik be, de 2000-es fordulat alatt úgy csörög csipog, mind egy agyonhajtott diesel fiat csúszós ékszíjjal. Az ülések kényelmetlenek, a futóm? kopogós, pattogós, zajos, és érzékeny. Rendkívüli módon párásodós autó, szinte balasetveszélyesen, a klímája állandóan büdös új kora óta, a szélvéd?je fénytör?s.
A fényszórója gyenge az autó presztizse "0" többet Skodát nem veszek.
Ami jó a jól állítható ablaktörlési fokozatok.
Az autó eszméletlenül zabál: 90km/h:5,5, 100km/h:6,5 l, 110km/h:7,5 l, 120km/h, 130 km/h:8,5 l, 140km/h:10 l.
Hibalista
- 10.000.- Km vízpumpa, kupéung fels? munkahenger.
- Ropog a bal els? féltengely csukló,
- Csörög a motor a software cserét követ?en is, azt mondják normális,
- Az autó beázott minden ajtaján, azt kérdezték, nem garázsban tartjuk, a tömítéscsere majd a második körben a fugaszil megoldotta a gondot.
- A középs? fiók egyik reggel önállósította magát és kil?tt, garanciális csere.
- Futóm? állítás baleset miatt 8.500.- Ft (Mercinél ugyanez 4.500.- Ft)
- A gyári gumik életveszélyesek ?sszel télen és tavasszal.
- A festés sérülékeny.
-
-
Ide hordtam szervizbe
Tárkány Autó Szeged: Eszméletlen drága, és mindent el?jegyzésre csinálnak. Az olajszür? ami maroknyi 5.000.- FT. A fél órás munkára 1 órát számolnak.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | W126 | Következő autója? | w140 |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
