Hűséges társ
Szöveges ítélet
Alapjában véve hálás kis jószág. Megbízható, sohasem hagyott cserben. Télen, 1 hét -10 fokban állás után is minden zokszó nélkül első pöccentésre indult.
Felszereltség tekintetében sem lehetett panaszom, volt benne minden földi jó.
Az összeszerelés precizitásával voltak problémáim. Valamikor fél éves kora környékén kezdődött el egy hihetetlenül idegesítő, hangos pattogás/kattogás az A oszlop és a műszerfal találkozásától, amire a szervíz többszöri nekifutásra sem tudott mit mondani. Mindig az volt a válasz, hogy "megnéztük, megcsináltuk". Már az első 100 méter megtétele után újra jelentkezett. Egyszer szétszedtem én is, mindhiába.
A motorja pörgős, ám 3000 forulat/perc alatt sokat ne várjon tőle senki (relatív), de utána megindul és 6000-ig "meg sem áll". A váltó hihetetlenül pontos. Elég rágondolni a fokozatra, és már be is ugrott a helyére. Az egyetlen negatívum a motorral kapcsolatban, hogy autópályán olyan nagy volt a motorzaj az utasfülkében, hogy beszélgetni alig lehetett a jobb 1-en ülővel. Inkább "kiabálásnak" nevezném.
Szervízre sosem költöttem, de a 7.7 literes fogyasztást kicsit sokaltam, bár igyekeztem kihasználni a 100 ló által nyújtott előnyöket, tehát nem éppen takarékos üzemmódban használtam.
Máglyafekete gyöngyházmetál szín hihetetlenül kényes. A végtelenségig lehet törölgetni, úgyis meglátszik a rongy/vileda nyoma, amikor elemeled a kasznitól.
Hibalista
- Lambda szonda
- Féklámpa kapcsoló (a pedál alatt)
- Motor silentblokk újrazsírozás, mert nyiszögött/nyikorgott
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
