A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.4 8V Comfort 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Hűséges, bár lomha társ

Szöveges ítélet

Még mindig használom, többnyire egyedül járok vele. Borzalmasan nem volt ereje 100km/h fölött, mióta kicseréltem a légszűrőt sportszűrőre (K&N) azóta egész jó. Kis csiptuning és már tűrhetően megy (68->85LE).Nem egy BMW dehát ez van.
Mindenkinek inkább a 100 lovasat ajánlom azt is próbáltam.
Elöl kényelmes de hátra 3-400 km es út felett nem érdemes senkit ültetni, vagy egy jó ortopéd orvost kell kéznél tartania az illetőnek :) A fogyasztása ha nem hajszoljuk 6-7 literből országúton megvan, városban 9 et is eszik. Ha tényleg dinamikusan akar vele közlekedni az ember akkor 12l lazán lemegy a torkán. Ami rossz benne, hogy 130-nál egyszerűen szerintem röhej, hogy 3 asban tudok csak előzni (Na ezt nem szereti). Autópályán viszont elég jól elmegy és nagyon jó az egyenesfutása. A fékjei kiválóak, télen (ABS nincs benne) is szépen megfogják és nem puhulnak fel a melegben sem. A felfüggesztése nagyon sportos, kissé már túlzottan is. Földúton, roszabb úton (és abból sok van kis hazánkban) nagyon tud rázni, igaz nincs is vesekövem :) Cserébe viszont ezért a rázásért a kanyarokban iszonyú stabil, nem billeg, nem tör ki, kicsit talán alulkormányzott de ezt kis gázelvétellel lehet korrigálni. 60 nál is alá lehet szedni nem fog felborulni max a gumi sínyli meg a dolgot. A váltó. Na igen; a váltó.....háát.....az hagy némi kívánnivalót maga után....újkorában sem volt tökéletes de idővel roszabb lett. Hangos, kattog, a hármast úgy veszi be, mint nagyapám IFA-ja. A hátramenettel is vigyázni kell ha nem figyel az ember könnyen egyesbe teheti és ezt a garázsajtó meg is bosszulja :) Nem sportváltó, nem lehet vele gyorsan kapcsolgatni (igaz nem is arra való). A kettest néha kidobja padlólemezbe préselt kuplungnál is. Bár lehet hogy, csak az enyém ilyen. A kézifékre érdemes odafigyelni, mert hajlamos idő előtt elkezdeni nyúlni a bovden és "vicces" ha az ember a kocsija után fut :) Az alapjárat kicsit fura, a fordulat fel le mászkál 700 és 1050 között, nameg rázkódik is de meg lehet szokni nem vészes. Összességében ez egy jó autó ha eltekintünk a vérszegény motortól. Hibája nem sok volt/van amit ne lehetne orvosolni. Nem drága a javítása és akármennyire is nem megy, a futómű az amiért érdemes megvenni, mert az nagyon ottvan. Kezdő vezetőknek kifejezetten jó, nem fognak vele felborulni az biztos :) Aki ilyen vásárlásán töri a fejét annak csak ajánlani tudom, de ha belefér a keretbe nagyobb, erősebb motorral és minden-féleképpen klímával vegye (Az enyémben ez nincs....na de 1.4 es morothoz? :)) ). Ha újat akar venni akkor készüljön fel rá, hogy legalább 3-500.000 et ott fog hagyni a márkaszervízben amíg eléri a 100.000 es garancia határt utána viszont csak maszekhez vigye.

update 2008.09.28.
eltelt két és fél év, 55 ezer km, továbbra sem produkált nagyobb meghibásodást, a kezdeti állatkodásokból és az üzemanyagárakból okulva sikerül tartósan 6,2-6,9 literrel eljárnom vele, a váltó problémája is megoldódott, kicserélték a 2-3 szinkronját, mostmár nagyon precíz lett, persze a saját leretein belül, komolyan kezdem megszeretni, pedig "csak" egy szürke eminenciás a forgalomban, és elég sok is van belőle
az akku megadta magát nyáron, ez nem rovom fel neki
gond nélkül ledudott egy 5000km-es nyaralást, és az időközben beszerzett tetőboxnak hála, el is fértünk négyen kényelmesen
júniusban vettem rá új gumikat, eddig Michelin-t használtam, most a gumisom mondta, hogy próbáljam ki a Bridgestone Potenza-t, Ég és föld, egyszerűen mesés lett, gyönyörűen tapad, és a fékút is rövidebb lett, a menetzaj is csökkent, ezekután maradok ennél, mintha kicserélték volna a futóművet, mondták sokan, hogy számít a gumi, na de, hogy ennyit azt nem gondoltam volna
kapott az új gumi mellé kereket, pontosabban fordítva, az új kerék mellé gumit, 16"-os gyári RS, nem akartam nagyobbat, talán ennyi kompromisszum még belefér.
gondolkodtam már párszor az eladásán, de annyira nem sürgős, tulajdonképpen minek vennék újat, ha semmi gondja és a részlet is rég lejárt, azt hiszem megtartom még legalább 6-7 évig
hadd menjen csak bele a km
tervezem neki a 180-ezres szervíznél az új futóművet és az erősebb fékeket, megérdemli

a karosszéria tökéletes állapotban van, pedig sok havat és sielést látott már, sok helyen meg van húzva, benyomódva a lemezek 2 helyen, emellé valami "állat" nekitolatott, de nem vészes, majd ha lesz fölös pénz a futómű után akkor kap egy kis polírt meg karosszériázást

került bele egy elég jó minőségű hifi, ami miatt az áramfelvétel megnövekedett, valószínűleg ez nyírta ki az akksit, most egy 90Ah-s van benne, ezt nem tudja elnyűni

sikerült rossz benzint tankolni bele Romániában, kicsit megviselte, hazafelé 3 azaz HÁROM hengerrel jöttem, itthon gyertyacsere gyárira, és egy rendszertisztítás megoldotta a problémát, - óvatosan tankolgassunk keleti szomszédainknál -

a rádió antennája mondta be az unalmast augusztus végén, a javításhoz le kellett bontani a teljes tetőkárpitot és a műszerfal egy részét, nem sikerült tökéletesre, és kis zörgések jelentkeztek a jobb oldali A oszlop felől, ez eléggé idegesítő mert eddig nem csinálta, egyelőre úgy marad, valószínűleg rosszul rakták össze a hifisták

ezeket félretéve, olyan hiba amelyet magától produkált nem lépett fel továbbra sem, mindig beindul reggelente, és bátran merek nekivágni bármekkora távnak mert tudom, hogy elvisz, viszonlyagos kényelemben és jó biztonságban

soha nem gondoltam volna, hogy egy újkori Skodáról ilyet mondok - basszus: szeretem na ;)

Hibalista

- Első futómű kb. 30.000 enként utánállítás, 80.000nél szilentek,gátlók csere 60.000HUF (nem gyárira) Powered by Magyar utak
- olaj,levegő,üzemanyag szűrők+olajcsere 40.000
- fékbetétek gyárira ezt még garanciában nemtudom mennyi
-

Ide hordtam szervizbe

Rákóczi és Locskai kmét.
elég drága és az olajszűrőt állítólag kicserélték
de maszek akihez később vittem ezt megcáfolta

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Egy barátom aki hál´ Istennek szoftverrel is rendelkezik hozzá
korrekt, olcsó, gyors

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 165000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Mazda 323GT Következő autója? passz, talán újabb Fabia, vagy ahogy most állunk - elektromos roller :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)