Hókuszpók, a rotyogós
Szöveges ítélet
Újonnan vettem az autót, nagyon megtetszett a Fabia, ismerősöm az auto Derzbachnál dolgozott, ő is ajánlotta a típust, és pont volt akcióban :) Közepes felszereltséggel vettem, bőven elég, nem egy Bmw, de rendeltem hozzá gyári 16os octavia alufelniket, mert nehogy már olyan legyek, mint a többi. Mivel én a sportos autókat kedvelem, és a feeling mindennél fontosabb, ezért kapott egy direktszűrőt, és egy sportdobot, amitől sokak szerint olyan hangja lett, mint egy Subarunak:) Ezek után kapott pár apróságot(szemöldök, xenon, és pár apró kiegészítőket.) A futómű is jó lett, főleg az ültetés és a 16os rally sparco felnik után. Így már kanyarodni is tud, nem is akármilyet. A motor magához képest nagyon szépen dolgozik, főleg miután kikerült a katalizátor...:P A váltó egy isten, az ergonómia németesen kiváló.
Negatívumként a gagyi fékeket és a gagyi anyagokból és sivár fantáziával megalkotott belsőt tudnám említeni.
Összességében egy jó kis autó, ami ideális fiataloknak, városiaknak, de egy kis fantáziával szépen tuningolható kívül belül. Én imádom, mert sikerült egyedire szabnom, az arany sparco felnikkel, egyedi sportrendszerrel és egyéb finomságokkal.
Hibalista
- 40000km után kiderült, hogy lyukas a hűtő, azóta sem cseréltem, kb 3-4 havonta kell rátölteni egy kis vizet, szóval simán jó. 70000km környékén 2008 szilveszter reggelén nem indult be a kocsi, mert akksi parája volt, de mint kiderült, valami kábel volt zárlatos.
Ide hordtam szervizbe
Auto Derzbach
Hibátlanul dolgoznak, korrekt áron, és ott dolgoznak Magyarország legjobb szerelői!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 78000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | C2 VTR | Következő autója? | Impreza STI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
