A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1,4 mpi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hibátlan

Szöveges ítélet

sokmindent megélt ez az autó alattam, és ahhoz képest... tehát ha mesélni tudna.... sztem nagyon jó kis autó, már 130 ezret tettem bele, és teljesen meg vok vele elégedve, 1.4-es 69-es lovas, tehát nem egy erőmű, de alacsony fordulaton is viszonylag jól lehet vele közlekedni, előzésnél már jobb szeretem fordulaton tartani. a fogyasztása akár egy benzinesé, tehét olyan 8 liter, télen kézifékezgetésnél, pörgetésnél, etettem meg vele10 et is, de ez egy 11 mázsás autó, és ahhoz képest nem olyan sok a 8 városban, pályán megvan olya 6.8 7.5 literből 130-140 utazóval, haverom dicsekedik az opel corsájával h az megvan 6.5 7 literből. hát istenem az egy 8 mázsás 1.2 küszködő 3 hengerrel és 155-ös virslikkel alatta, azért az a +3 mázsa amit húznia kell az nem kevés és kell neki az a + 1 -1,5 liter, de annyival is biztonságosabb. alkatrészek áraival meg vok elégedve, egy átlag embernek sztem tökéletes. jelenleg is meg van az autó, de amíg meg nem áll alattam eszem ágában sincs eladni. ami nagyon rossz benne az a csomagtartó, de ez csak 5 ajtós, tehát ha vkinek szüksége van nagy csomagtartóra, ajánlom a kombiját. végsebessége 185 km/h 4 személlyel, igaz nem 500 méteren belül érte el ezt a sebességet, de nem kell vele 20 kmt menni h elérd vele, és meglepően stabil volt az uton ekkora tempónál, de természetesen nem egy rs octavia a futóműve. nagyon nem csipázom amikor írja vki a mocskolódását az 1.2 küszködőre h nem megy meg h egy f*stalicska, az ilyen miért nem vesz egy Maseratit 25 milláért, vagy egy subaru sti-t 10ért?? aztán azzal mehet 4 mp alatt 100-ra, csak + 7- 8 milla közte a különbség.
vagy vegyen egy s63 AMG mercit, aztán nyomhatja neki, csak potom 20 milla közte az árkülönbség, de hát a mai világban miaz, (csíkzsebből). én mindenkinek tudom ajánlani, igaz az 1.2esek is pörögnek, de egy kicsit hangos az a 3 henger. nekem még vezérműláncos, és nem szíjas az autó!!!!! aminek örülök, mert nem tud elszakadni, csak ha nyúlik csörögős a motor hangja, de nem tesz kárt a motorban, mert nem szakad el. a fékek hibátlanok rajta, az elsőket 90 ezernél cseréltem, a hátsókat 123 ezer km-nél, ami nem olyan rossz, de ahátsót is azért kellett lecserélni mert a kéziféknél a féknyereg berozsdásodott(mert nem nagyon volt használva) és időhiány miatt nem tudtam elvinni a szervízbe h megnézessem miért van hangja a féknek, és hát szépen lekoptatta a pofákat, ami következtében szabályoztatni kellett a dobokat, de az egész művelet pofákkal, szabályozással, borravalóval megvolt 5EZER forintból. az autó sztem elég nagy igénybevételnek van kitéve, főleg ősz környékén, mezőgazdasági munkák idején, eelég nagy súlyt kell vele vontatni, mely a kuplungnak és természetesen a v.műláncnak sem tesz jót, főleg ha az ember úgy kb 8 10 mázsával 110 120-al megy, szal a fékeket is terheltem rrendesen, ennek ellenére jól bírták. az uttartásával maximálisan meg vok elégedve, bár a 14es kerekek és a rövid tengelytáv miatt kicsit könnyebben észreveszi az egyenletlen úttestet. váltója, irányíthatósága hibátlan, nagyon sok rosszat nem tudok mondani róla, izzókat kb 5 ha cseréltem rajta az elmúlt 7 évben. nagyon ajánlom mindenkinek, de mondom inkább az 1.4est vagy az 1.6-ost, aki pedig 200-al akar járkálni az vegyen rs octaviát 2000-es benzines turbóst 200le, de az 7 milla, de megy is mint a mérgezett egér, teszteltem, hibátlan a kocsi.

Hibalista

- Vezérműlánc csere volt rajta, ez olajcserével kb 40000ft, amiből maga az olajcsere olyan 20-25 e ft. + bal első kerék egyszer lett csapágyas az volt 18000 ft

Ide hordtam szervizbe

szervíz

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Audi80 Következő autója? octavia, vagy toyota corolla
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)